عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
آیت‌الله جاودان از اساتید اخلاق تهران، شب جمعه این هفته در کلاس درس اخلاق خود، برای بهبودی و سلامتی اوضاع جسمی آیت‌الله خوشوقت دست به دعا برداشت و از همگان خواست تا برای این شاگرد علامه طباطبایی(ره) دعا کنند.

عقیق: آیت‌الله خوشوقت که برای انجام عمره مفرده به عربستان عزیمت کرده است، روز یکشنبه (15 بهمن ماه سال جاری) بعد از انجام اعمال عمره به دلیل عارضه نارسایی کلیوی و مشکلات تنفسی ناشی از دیابت در بیمارستان ملک فیصل مکه مکرمه بستری شد.

آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق تهران، در پی بستری شدن آیت‌الله خوشوقت در بیمارستان، شب جمعه این هفته در کلاس درس اخلاق خود، برای بهبودی و سلامتی اوضاع جسمی آیت‌الله خوشوقت دست به دعا برداشت و از همگان خواست تا برای این شاگرد علامه طباطبایی(ره) دعا کنند. 

پیش از این نیز، «ممتاز» از پزشکان معالج آیت‌الله خوشوقت در تشریح وضعیت جسمانی این عالم حوزوی اعلام کرده بود: شنبه شب حال آیت‌الله خوشوقت وخیم بود که با تلاش‌های صورت گرفته حال ایشان در صبحگاه یکشنبه بهبود یافت و علائم حیاتی ایشان امید بخش است.

وی گفته بود: برای انتقال آیت‌الله خوشوقت به تهران نیاز به جلسه و همفکری با یک تیم پزشکی از همکاران داریم تا در این خصوص بهترین تصمیم اتخاذ شود.  

حجت‌الاسلام خادمی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، از این عالم و استاد اخلاق حوزه علمیه تهران در بیمارستان ملک فیصل عیادت و برای شفای ایشان دعا کرده بود.

غلامرضا رضایی سرپرست دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان سعودی درباره آخرین خبرها از روند درمانی آیت‌الله خوشوقت اظهار داشت: نارسایی تنفسی و کلیوی ایشان با حضور پیوسته پزشکان و انجام چندین نوبت آزمایش، دادن دارو و انجام دیالیز در حال مداوا است. همچنین تنفس و فشار خون ایشان با کمک دستگاه و دارو کنترل میشود. البته جداسازی دستگاه از ایشان منوط به حصول اطمینان از اثربخشی دارو و توانایی ایشان خواهد بود.


منبع: خبرگزاری فارس
211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین