عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
به زودی؛
به زودی ترجمه و تفسیر قرآن کریم اثر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز وارد بازار نشر می‌شود.

عقیق:در پی درخواست علاقه‌مندان برای عرضه قرآن ترجمه شده توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن اقدام به تهیه یک جلد قرآن با ترجمه روبرو (نه زیر آیات) و خلاصه‌ای از تفسیر نور در حاشیه کرد که به زودی به بازار عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان و دوستداران ترجمه و تفسیر حجت‌الاسلام قرائتی می‌توانند برای دریافت نمونه‌ای از این قرآن مترجم از اینجا اقدام کنند.

 

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در چهارده سالگی وارد حوزه علمیه کاشان شد و در جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله شیخ علی نجفی شرکت کرد، پس از اتمام دروس سطح و آغاز درس خارج حوزه علمیه قم، در تألیف تفسیر نمونه که زیر نظر ناصر مکارم شیرازی منتشر می‌شد، مشارکت کرد تا آنکه این تفسیر در 27 جلد به اتمام رسید.

پس از پیروزی انقلاب ایران به پیشنهاد استاد شهید مرتضی مطهری برای اجرای برنامه درس‌هایی از قرآن به صداوسیما رفت، سبک تبلیغ وی در این برنامه ابتکاری است، حجت‌الاسلام قرائتی در ارائه مطالب با استفاده از تخته سیاه(سبز) معارف دینی را با زبانی ساده و روان بیان می‌کند، این برنامه از سال 1358 تاکنون ادامه دارد.

وی یک دوره اصول عقاید اسلامی و فروع دین را در قالب کتب ساده و روان به نگارش درآورده، همچنین تفسیر کامل قرآن کریم را در 10 جلد تحت عنوان «تفسیر نور» منتشر کرده است که همزمان با انتشار چهارمین مجلد آن در سال 76، به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شناخته شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین