عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
در نشست حدیث پارسایی؛
نوزدهمین نشست از سلسله نشستهای مذهبی حدیث پارسایی با موضوع «مهار نفس در ادب الهی» ۳۰ فروردین در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
عقیق: سلسله نشستهای حدیث پارسایی با اشاره به مباحث ولایی از مجموعه گذری برزندگی عالم ربانی و مرجع عالیقدر آیت الله العظمی حاج آقامجتبی تهرانی  است که با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی برگزار خواهد شد.

در نوزدهمین نشست حدیث پارسایی که با موضوع « مهار نفس در ادب الهی» است، استاد خیرخواه به مباحث مطرح شده پیرامون پرکاربردترین شروع مهار نفس با "ترک حرام"، "شئون سه گانه نفس"، "مقامات ثلاثه در سیر معنوی"، "هوای نفس مهم ترین عامل رکود معنوی انسان"، "نیاز به یک عامل بیرونی در تشخیص هوای نفس"، "جوانی و دوران پاکی روح"، "جلوه واقعی هوای نفس در قیامت" و ...  با توجه به آیات و روایات و صبحت های مرجع بزرگوار حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) خواهد پرداخت.

ادب پارسایی

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می توانند فردا یکشنبه ۳۰ فروردین ماه، ساعت ۱۰ صبح به فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۷۶۹۰۴ – ۸۸۶۵۱۷۸۶ تماس حاصل کنند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین