عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
دومين قطار گردشگران اروپايي، آمريكايي و آسياي شرقي پس از عبور از شهرهاي مختلف به مشهد مقدس رسيد و مسافران آن به حرم مطهر رضوي مشرف شدند.
عقیق:اين ۲۶ گردشگر كه از كشورهاي كانادا، ايتاليا، مجارستان، لهستان و… به ايران سفر كرده اند، در حرم امام رضا (ع) حضور يافتند و از ويژه برنامه‌هايي كه در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوي براي آنان تدارك ديده شده بود، بهره‌مند شدند.
نمايش فيلم حرم شناسي به زبان انگليسي، معرفي اماكن متبركه و كتابخانه آستان قدس رضوي و اهداء محصولات فرهنگي از جمله برنامه‌هايي بود كه به همت اداره امور زائران غير ايراني، ويژه اين گروه از گردشگران برگزار شد.
قطار گردشگران خارجي ۲۵ فروردين سال جاري وارد ايران شد و بازديد از حرم مطهر رضوي و اماكن تاريخي شهر مشهد مانند آرامگاه فردوسي در برنامه مسافران اين قطار بود.
گردشگران خارجي پس از يك روز حضور در مشهد، پايتخت معنوي ايران را به مقصد طبس ترك و از آنجا به سمت بافق و يزد حركت مي‌كنند.گفتني است؛ سال گذشته نخستين قطار «عقاب طلايي» حامل گردشگران اروپايي وارد شهر مقدس مشهد شد و مسافران اين قطار از جاذبه‌هاي فرهنگي، تاريخي و مذهبي پايتخت معنوي ايران بازديد كردند. اين گروه متشكل از ۴۸ گردشگر از ۱۲ كشور جهان بودند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین