عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
مراسم بزرگداشت حاج جواد سبحانی، برادر حضرت آیت الله جعفر سبحانی در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد.
عقیق:مراسم بزرگداشت حاج جواد سبحانی، برادر حضرت آیت الله جعفر سبحانی شامگاه چهارشنبه در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات حسین وحید خراسانی، سید موسی شبیری زنجانی، ناصر مکارم شیرازی و سید محمد علی علوی گرگانی در این مراسم یادبود حضور داشتند.
همچنین آیات ابراهیم امینی، محمد علی گرامی، سید احمد خاتمی، سید محمد جواد علوی بروجردی، سید محسن خرازی، سید محمد غروی، مهدی هادوی تهرانی، محمد جواد فاضل لنکرانی و حجج اسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، علیرضا اعرافی، قاضی عسکر، سید محمد واعظ موسوی، مدیر حوزه علمیه استان قم، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه، استاندار قم، معاون پژوهش حوزه های علمیه، معاون بین الملل حوزه های علمیه، معاون تبلیغ حوزه های علمیه و نمایندگان دفاتر و بیوت مراجع از جمله حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.
حاضران در این جلسه یادبود با قرائت قرآن و ذکر فاتحه ضمن گرامی داشت یاد برادر حضرت آیت الله سبحانی، علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستار شدند و این مصیبت را به حضرت آیت الله سبحانی تسلیت گفتند.
در ادامه این مراسم ججت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری به ایراد سخن پرداخت و گفت: انسان در زمان حیات حود در دنیا مورد امتحان های گوناگونی از سوی خداوند قرار می گیرد تا بر اساس اعمال به بهشت یا جهنم برود، مرگ پایان زندگی نبوده بلکه انسان را از این عالم به عالمی دیگر منتقل می کند.
وی با بیان این که مرگ در تقدیر هر انسانی قرار دارد، افزود: انسان برای این که از مسیر سعادت و حق خارج نشود همواره باید به یاد مرگ باشد، یاد مرگ سبب می شود که انسان در دنیا زندگی سالمی داشته باشد؛ متأسفانه بسیاری از مشکلات جهان به دلیل ندانستن چگونه زندگی کردن است.


منبع:رسا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین