عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
سلام بر شهيدان
اجرای مراسم همگي مردمي و به دست جوانان و نوجوانان بسيجي اداره و در حال اجرا بود . دكوري مختصر اما پر محتوا، چند سنگر از گوني هاي از خاك پر شده، تعدادي كلاه خود جنگي و چفيه هايي كه روي آن ها جلوه مي كرد .

عقيق : یادواره ی شهدای مسجد مهدوی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه ی فجر , به همت پایگاه بسیج شهدای برگزار شد.

پذيرايي در حياط مسجد به همان سبك دوران دفاع مقدس و با كتري هاي بزرگ پر از شير و جعبه هاي شيريني در حال انجام بود. از بلندگوي داخل حياط، فرياد الله اكبر رزمنده ها به گوش مي رسيد .

سلام بر شهيدان / سلام بر ابراهيم هادي

در داخل مسجد نماهنگ دوران دفاع مقدس در حال پخش بود . آن هايي كه سن و سالي داشتند با سخنان مجري برنامه به تصاویر خیره شده بودند بودند و به گذشته ها فكر مي كردند، به گذشته اي كه دفاع در برابر مهاجم بود و ايثار بود و از خودگذشتگي . جوانان و كم سن و سال هايي كه جنگ را نديده بودن و تنها تصوير آن ها از آن دوران فيلم ها و خاطرات هست ، به تصاوير در حال پخش توسط ويدئو پرژكتور روي ديوار داخلي مسجد چشم دوخته بودند و با زبان سر نه، بلكه با زبان دل به شهدا سلام مي دادند . سلام بر همه ي آن ها ، سلام بر ابراهيم هادي .

اجرای  مراسم همگي مردمي و به دست جوانان و نوجوانان بسيجي اداره و در حال اجرا بود . دكوري مختصر اما پر محتوا، چند سنگر از گوني هاي از خاك پر شده، تعدادي كلاه خود جنگي و چفيه هايي كه روي آن ها جلوه مي كرد .

بنري مقابل چشم نمازگزاران با این جمله از حضرت رسول (ص) خودنمایی می کرد  : "خوشا به حال بنده اي گمنام كه خدا او را بشناسد و مردم او را نشناسند" .

اطاعت از نائب مهدی(عج) رمز پیروزی ها

سخنران برنامه حاج آقاي تويسركاني نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين بود. وی از ایثار شهدا در دفاع از اسلام گفت  . از اينكه بي عشق خميني (ره) نتوان عاشق مهدي (عج) شد . از اين مي گفت كه بايد مراقب بود و بصيرت داشت . مي گفت تمام فشار هاي اقتصادي و خارجي بر كشور كه از بيرون تحميل مي شود ، نه براي مقابله با مردم، كه براي مبارزه با ظهور و همه گير شدن اسلام است .

حجت الاسلام تویسرکانی ولايتمداري را رمز عبور از فتنه ها دانست و مي گفت : نمي شود دم از ولايتمداري زد و طور ديگري رفتار كرد ، نمي شود از امام زمان (عج) سخن به ميان آورد و اما از نائبش پيروي نكرد .

" اين عمار" و برخي از بيانات رهبري، نماهنگ ديگري بود كه بعد از سخنان حاج آقاي تويسركاني پخش شد . چراغ های مجلس که کم شد نوبت رسید به  ذكر اربابمان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) .

مداح خود از دلسوختگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس بود . كربلايي نريمان پناهي . با ياد امام زمان ارواحنا فداه شروع كرد و از شهدا گفت . " كجائيد اي شهيدان خدايي  . . ."

دل ها رفت به سمت خيمه هاي اباعبدالله (ع) و پایان برنامه با سلام بر آن ارواح مطهر بود

السلام علي الحسين و علي علي بن الحسين و علي اولاد الحسين و علي اصحاب الحسين عليه السلام.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین