عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۱۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
حجت‌الاسلام والمسلمين سرلك با تاكيد براينكه حضرات معصومين از طرف خداوند عالم هستي را اداره مي كنند، گفت: ما در مرتبه اي نيستيم كه بتوانيم معصومين را به نحو احسن درك كنيم و در مقابل آنها سخني داشته باشيم.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمين سرلك در مراسم حرم مطهر اميرالمومنين كه از سوي نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف برپا شده بود، اظهار داشت: اينكه برخي خطاب به آن حضرات مي گويند كه اگر فلان حاجت مرا ندهي ديگر اينجا نمي آيم و به اصطلاح قهرم، كاملا اشتباه است و آنها با ديد خود كه ديدي فراگير است صلاح ما را در نظر مي گيرند و كسي كه معرفت بالايي داشته باشد در برابرشان تسليم است و براي آنان تعيين تكليف نمي كند.
خطيب بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف با اشاره به اهميت زمان و مكاني كه در آن قرار مي گيريم، در نوع بيان درخواست ها، اظهار داشت: اين حرم و قرار گرفتن در محضر امير المومنين مي طلبد كه انسان با خضوع و خشوع بيشتري وارد شود و درخواست هاي خود را هم با اظهار عجز و ناتواني و دست خالي بودن خود بيان كند.
وي تاكيد كرد: اميرالمومنين را براي دنيايتان نخواهيد بلكه دنيا را براي درك معارف اميرالمومنين بخواهيد همچنان كه اميرالمومنين ما را براي خدا مي خواهد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سرلك اظهار عجز و بندگي در برابر خداوند را مهم ارزيابي كرد و گفت: مقدار برخورداري ما از شفاعت حضرات معصومين و به ويژه در كنار مضجع شريفشان به ميزان عجز و اخلاص ما دارد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین