عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
سازمان حج و زيارت در اطلاعيه‌اي، زمان آغاز پيش ثبت نام عتبات عاليات را 28 بهمن ماه اعلام كرد.
عقیق: سازمان حج و زيارت در اطلاعيه‌اي، زمان آغاز پيش ثبت نام عتبات عاليات را 28 بهمن ماه اعلام كرد.

در اين اطلاعيه آمده است: با تبريك دهه فجر انقلاب اسلامي و با عنايت به برنامه ريزي هاي انجام شده جهت ثبت نام گروه هاي اعزامي عتبات عاليات از 24 اسفند ماه 1391 تا 26 ارديبهشت ماه 1392 به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند:

1- همانند دوره هاي قبلي در اين دوره نيز متقاضيان تشرف قبل از ثبت نام در كاروان ها مي بايست در مهلت مقرر در سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات به آدرس www.atabat.haj.ir نام نويسي و كد رهگيري دريافت نمايند.

2- شروع پيش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 91/11/28 لغايت ساعت 24 شنبه 91/12/5 خواهد بود.

3- يكشنبه 91/12/6 قرعه كشي بين متقاضيان انجام و نتيجه آن روز دوشنبه 91/12/7 بر روي سامانه پيش ثبت نام عتبات عاليات قرار خواهد گرفت كه متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت مذكور از نتيجه و زمان ثبت نام در كاروانها مطلع گردند.

تذكرات مهم:

1- گروه هاي 91/12/24 لغايت 92/1/9 نوروزي مي باشد.

2- افرادي كه در پيش ثبت نام دوره هاي قبل شركت نموده و حائز اولويت تشرف اعلام نگرديده اند در اين دوره نيازي به طي مراحل پيش ثبت نام نداشته و اطلاعات ايشان (بر اساس گروه بندي مربوطه) به دوره هاي جديد انتقال يافته و در قرعه كشي شركت داده خواهند شد.

3- اطلاعات فردي كه در دوره قبل حائز اولويت تشرف شناخته شده و به هر دليل در گروهها ثبت نام ننموده اند از سامانه پيش ثبت نام حذف خواهد شد و در صورتيكه اين عزيزان مايل به تشرف در  اين دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طي مراحل پيش ثبت نام اقدام فرمايند.

4- افرادي كه مبادرت به ثبت نام گروهي 35 نفره مي نمايند، در صورتيكه تعدادي از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه كمتر از 25 نفر شود گروه مذكور حذف شده و در قرعه كشي بعدي شركت داده نخواهند شد.  


منبع: خبرگزاری حج
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین