عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی به فارس خبر داد
مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی از برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی قرآنی خبر داد و گفت: این طرح برای تحقق مطالبات قرآنی رهبری و تبیین فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام «سیدحسین کوششی» مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور با اشاره به دستاوردهای نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران اتحادیه های استانی که در یزد برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه سیاست‌های اتحادیه‌ها و راهکارهای ادغام موفق دو اتحادیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی به تشریح برنامه‌های سال جاری در این جلسه اشاره کرد و افزود: امسال بحث توانمندسازی مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم که در این برنامه 10 سرفصل آموزشی تدوین شده است که از خردادماه با برگزاری دوره‌های کوتاه مدت اقدام به توانمندسازی مدیران اتحادیه‌های قرآنی خواهیم کرد.

برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی قرآنی

حجت‌الاسلام کوششی برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی قرآنی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اتحادیه مؤسسات قرآنی در سال جاری دانست و گفت: یکی از مطالبات رهبری که در سال‌های اخیر به آن تأکید داشته‌اند، سبک زندگی قرآنی است که نهادهای مختلف برای تحقق آن فعالیت‌هایی داشته‌اند اما به نظر می‌رسد برای محقق کردن این مطالبه باید راهکارهای عملیاتی کردن آن تبیین شود بر همین اساس ما برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی قرآنی را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی قرآنی در حال تدوین است و اواخر بهار اجرایی شود، خاطر نشان کرد: در این طرح افراد مستعد و توانمند از استان‌های مختلف کشور تحت آموزش قرار می‌ گیرند تا پس از کسب توانمندی‌ها به نقاط مختلف کشور اعزام شده و سایر افراد را نیز با فرهنگ و سبک زندگی قرآنی آشنا کنند.

تدوین بانک جامع اطلاعاتی قرآنیان

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور تدوین بانک جامع اطلاعاتی قرآنیان کشور را یکی دیگر از اولویت‌های این اتحادیه عنوان کرد و افزود: در این بانک اطلاعاتی تاکنون مشخصات هفت هزار نفر از فعالان قرآنی از مناطق مختلف کشور ثبت شده است که امیدواریم تا پایان فروردین‌ماه مشخصات 15 هزار نفر ثبت شود.

حجت‌الاسلام کوششی در ادامه از برگزاری دومین نشست هم اندیشی مدیران اتحادیه‌های قرآنی در نجف اشرف خبر داد و گفت: این جلسه تابستان امسال با حضور مسئولان اتحادیه‌های استانی برگزار خواهد شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین