عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱
محسنی:
معاون حقوقی موقوفات و اراضی آستان قدس رضوی از بازخوانی تمامی وقف نامه های موجود در آستان قدس رضوی و الکترونیکی شدن آنها خبر داد.
عقیق:به نقل از مهر، سیدجواد محسنی در حاشیه افتتاح نمایشگاه در پرتو خورشید در جمع اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۳۳۵ وقف نامه در آستان قدس رضوی وجود دارد که تمامی آنها بازخوانی و الکترونیکی شده است.

وی عنوان کرد: تلاش شبانه روزی توسط خادمان آستان قدس رضوی انجام می شود تا درآمدهای موقوفات رضوی بر اساس نیات واقفان و بر اساس فصل بندی های انجام شده، صرف شود.

محسنی یادآور شد: آستان قدس رضوی در حال حاضر در ۱۲ استان کشور بیش از ۳۰۰ هزار مستاجر دارد که بخش عظیمی از این مستاجران مربوط به استان خراسان رضوی است اما بعد از این استان، بیشترین موقوفات آستان قدس رضوی مربوط به استانهای خراسان شمالی و خراسان جنوبی است.

وی یادآور شد: موقوفات آستان قدس رضوی در ۲۵ فصل از جمله تامین روشنایی برق حرم، تامین سوخت حرم، خادمان حرم و ... دسته بندی شده و درآمدهای هر یک از این موقوفات بر اساس نیت واقف هزینه می شود.

معاون فنی و عمرانی آستان قدس رضوی نیز در این نشست از اجرای دو میلیون متر مربع پروژه عمرانی توسط آستان قدس رضوی در مشهد مقدس و دیگر مناطق کشور خبر داد.

خلیل اکبری بیان کرد: ساخت ده‌ ها پروژه در قالب فضای ورزشی، درمانی و مسجد بین ‌راهی در حال حاضر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی آستان قدس رضوی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین