عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
بعد از 32 سال
پیکر مطهر شهید حمدالله سرداری پس از 32 سال دوری و گمنامی از شهر و دیار به زادگاهش اردبیل بازگشت تا خانواده او به آرامش خاطر برسند.
عقیق:در مراسمی که عصر دیروز و در فرودگاه اردبیل برگزار شد، پیکر مطهر شهید حمدالله سرداری با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا وارد اردبیل شد تا در میان دستان مردم مؤمن و وفادار این شهر فردا در زادگاهش تشییع شود.

این شهید وارسته که در سال 62 و در عملیات خیبر در منطقه مجنون به فیض شهادت رسیده از فرزندان رشید و دلاورمردان این مرز و بوم است که در تبعیت از مولایش امام حسین (ع) خلعت شهادت را پوشیده است.

برادر این شهید و از روحانیان برجسته اردبیل گفت: شهید سرداری در نمود ایثار و فداکاری در راه اسلام و وطن و دفاع از این مرز و بوم شهادت را بر ماندن و نظاره‌گر بودن ترجیح داد و با تبعیت از فرمان امام راحل در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری افزود: این شهید والامقام اهل ورزش کشتی بود که همواره مروت، فتوت و مردانگی را به عنوان راه و رسم مردان الهی مد نظر داشته و با اخلاق اسلامی، در شهر، دیار و محله خود همواره الگویی برای دیگران بود.

سرداری تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم امروز پیکر این شهید وارسته بعد از 32 سال به شهر و دیار خود اردبیل انتقال داده شده تا با حضور گرم مردم فردا تشییع شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین