عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
روحانی‌نژاد عنوان کرد:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از دیدار دو هزار نفر از مداحان کشور با مقام معظم رهبری طی روز جمعه مصادف با میلاد حضرت فاطمه(س) خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام  والمسلمین حسین روحانی‌نژاد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از دیدار دو هزار نفر از مداحان کشور با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: مانند سال‌های اخیر، دیدار جمعی از مداحان کشور روز میلاد حضرت فاطمه(س) با مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم تعدادی از مداحان به مداحی اهل بیت(ع) پرداخته و از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره‌مند خواهیم شد.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد در پاسخ به این سؤال که سال های گذشته توصیه‌های مهی از سوی مقام معظم رهبری به مداحان صورت گرفته بود، تا چه اندازه این توصیه‌ها وارد متن مداحی کشور ما شده است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان کشور تلاش دارند که رهنمودهای مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: برخی از این مطالب توصیه ای است و برخی دیگر نیاز به برگزاری دوره‌های آموزشی و تهیه و تدوین محتوا دارد که انجام این امور جزو برنامه‌های ما است و در پی توجهاتی که به این رهنمودها صورت گرفته است، شرایط مداحی در کشور بهتر شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پاسخ به این سؤال که این مداحان چگونه انتخاب شده‌اند، گفت: همه مداحان علاقه مند به حضور در این دیدار بودند اما مداحان فعال‌تر در دوره‌های آموزشی و مداحان مؤثرتر برای این دیدار انتخاب شده‌اند. 

لازم به ذکر است: عموماً یک‌ سوم از مداحان حاضر در این مراسم را بانوان مداح تشکیل می‌دهند.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین