عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
به مدت سه شب؛
مراسم جشن و سروري ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از سوي بعثه مقام معظم رهبري و با همكاري ستاد بازسازي عتبات عاليات و ستاد عمليات شمسا در نجف اشرف به مدت سه شب برگزار مي‌شود.
عقیق: در جلسه اي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق و نمايندگاني از ستاد عمليات شمسا و ستاد بازسازي عتبات عاليات در خصوص مراسم جشن ميلاد حضرت زهرا(س) در نجف اشرف تصميم گيري شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين جلسه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) متعلق به همه شيعيان است و بايد مراسم جشن و سرور ايشان با حضور باشكوه تمامي زايران ايراني برگزار شود.
وي افزود: همكاري و همراهي همه عوامل در برگزاري اين جشن ضروري است و نبايد در اين خصوص كوتاهي صورت بگيرد، زيرا همه ما خود را مديون حضرت زهرا(س) مي‌دانيم.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با بيان اينكه در حال حاضر حدود ۶ هزار ايراني در نجف اشرف حضور دارند، اظهار داشت: جشن ميلاد حضرت زهرا(س) با حضور زايران ايران در نجف اشرف و در جوار حرم علوي برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: اين مراسم در فضاي معنوي با حضور سخنرانان، مداحان و ذاكران اهل بيت(ع) به مدت سه شب در روزهاي جمعه، شنبه و يكشنبه برگزار خواهد شد.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین