عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
مدیر شبکه قرآن سیما و هیأت همراه با حضور در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و زیارت این مضجع شریف با آیت الله ری شهری تولیت این آستان دیدار کردند.

عقیق:بهرام محمدی نیا، مدیر شبکه قرآن سیما و رئیس شورای معارف سازمان صدا و سیما دراین دیدار از همکاری های آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و عنایت و توجه آیت الله ری شهری به این شبکه تشکر کرد.

وی با اشاره به ساختار جدید به تغییرات مدیریتی در شبکه گفت : قرار است کار جدی با محوریت کامل برنامه های قرآنی در این شبکه صورت پذیرد و همه برنامه ها با محوریت قرآن پخش شود تا بتوانیم با جذابیت های قرآنی برنامه را شکل و سامان دهیم.

وی افزود: در حوزه برنامه سازی قرآنی ، آنچه ضروری است تعامل با مراکز مفید و موثر دینی مثل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی است.

محمدی نیا با اشاره به اینکه با استعانت از ذات اقدس اله مباحث قرآن دائماً در این شبکه به شکل جدی مطرح خواهد شد افزود: برای تأمین برنامه در این حوزه سخنرانیهای قرآنی داریم و همچنین در همین راستا تلاوت های جدید نیز باید تولید شود.

در این دیدار آیت ا... ری شهری ضمن خوش آمدگویی به مدیر شبکه قرآن سیما و هیئت همراه گفت: کار در شبکه قرآن عنایت خداست و خیر ماندگار است.

در این شبکه مهم این است چگونه برنامه ریزی کنید تا بهترین بهره را نسل جوان از این فضای رسانه ای ببرد.

تشویق حضرت علی(ع) به قرآن خوانی و قرآن دانی خودش یک جریان رسانه ای ایجاد می کند.

معتقدیم قرآن برای هیچ گوینده ای حرفی نگذاشته است همه چیز در قرآن هست در دارالحدیث هم داریم همین کار را می کنیم.

حرکت آقای سرافراز حرکت بسیار مبارکی است کوچک سازی و چابک سازی سازمان خیلی خوب است هر مجموعه ای که خیلی تنومند و چاق شد حرکتش کند می شود تنبل می شود. و این سیاست که محور قرآن باید در شبکه نیز خیلی مهم است و روش خیلی خوبی است.

خود قرآن برای همه چیز در شبکه حرف دارد. جای فیلم و سریال را هم بهتر از آن پر می کند.

اینکه در شبکه محور قرآن باشد خیلی امر درستی است و خرسند کننده است.

شبکه های قرآنی کشورهای عربی شبکه قرآنی نیست در آنجا فقط لفظ قرآن هست و اهل بیت معارفشان در قرآن ملحوظ نیست و از مفهوم عمیق قرآن و باطن قرآن در آن شبکه خبری نیست.

اگر آقای سرافراز همت کند و سیمای قرآن عربی را راه اندازی کند و در زمان ایشان سیمای قرآن انگلیسی راه بیافتد نیز بسیار خوب خواهد بود.

آیت الله ری شهری تاکید کرد : در رابطه با همکاری با شبکه آقای سلیمی حتماً سعی بلیغ خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد نظر سازمان به این حرم بهتر از گذشته شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین