عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
مدیر مؤسسه قرآنی رحیق‌ انس آبادان با بیان اینکه تفسیر قرآن از نیازهای عمده زندگی ما است که چندان به آن پرداخته نمی‌شود، اظهار کرد: باید این نیاز را به مردم معرفی کنیم.

عقیق:فرزانه حیدری، مدیر مؤسسه قرآنی رحیق‌ انس و کانون قرآن و عترت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه این مؤسسه برای تشکیل جلسات عمومی تفسیر برای بانوان سطح شهر گفت: مردم نیاز دارند در کنار ترجمه قرآن از تفسیر آیات نیز آگاهی داشته باشند؛ چراکه گاه اکتفا به ترجمه موجب برداشت نادرست از مفهوم آیات می‌شود.

حیدری با تأکید بر اینکه ورود تفسیر قرآن کریم به زندگی مردم یک نیاز است، افزود: این مؤسسه قرآنی پیگیر یافتن راهکارهایی برای پاسخگویی به نیاز بانوان سطح شهر در این زمینه است.

مدیر مؤسسه قرآنی رحیق‌ انس آبادان اظهار کرد: تفسیر قرآن از نیازهای عمده زندگی ما است که چندان به آن پرداخته نمی‌شود که باید این نیاز را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر این مؤسسه قرآنی برای طلاب و بانوان سطح شهر گفت: این مؤسسه در سال گذشته کارگاه‌های تجوید مقدماتی تا عالی، تربیت مدرس قرآن و کارگاه روش تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن را برای طلاب برگزار کرده است. علاه بر این، برای طلاب 4 پایه آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید سطح 1 و 2 نیز برگزار می‌شود.

مدیر موسسه کانون قرآن و عترت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آبادان اظهار کرد: همچنین جلسه سوم کارگاه صحت قرائت نماز برای طلاب سه‌شنبه، 25 فروردین برای بانوان طلبه این مدرسه برگزار می‌شود.

حیدری بیان کرد: برای بانوان سطح شهر نیز دوره‌های روانخوانی 1 و تجوید 1 در حال برگزاری است. برگزاری دوره صوت و لحن برای بانوان سطح شهر نیز در فروردین امسال مدنظر است.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین