عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
مدیر رادیو معارف با تاکید بر اضافه شدن دو بخش خبری کوتاه با محوریت اخبار معارفی و فرهنگی در این رادیو خبر داد.
عقیق: به نقل از  روابط عمومی رادیو معارف، مجتبی تونه‌ای درباره سیاست‌ها و اولویت‌های این شبکه سراسری رادیویی گفت: با توجه به رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب برنامه‌هایی با محوریت دین، اخلاق، امید، آگاهی و سبک زندگی دینی تولید و پخش خواهیم کرد. امسال در برنامه‌های رادیو معارف توجه ویژه‌ای به شعار سال داریم و برنامه‌هایی متناسب با موضوع همگرایی دولت و ملت طراحی خواهیم کرد.
وی ادامه داد: امسال به موضوعات خانواده، اخلاق اجتماعی، رسانه‌های نوین و پاسخگویی به شبهات دینی توجه ویژه‌ای خواهیم داشت. سری برنامه‌های «پرسمان» هر روز ساعت 18 به مدت یک ساعت پاسخگوی پرسش‌های شنوندگان در حوزه شبهات دینی است.
تونه‌ای اشاره کرد: هر روز صبح از ساعت 7 بامداد تلاوت یک صفحه قرآن کریم را با برنامه «تنفس صبح» پخش می‌کنیم تا از این طریق زندگی مردم را با آیات الهی پیوند دهیم. هر شب ساعت 20 به امام هشتم توسل کرده و زیارت خاصه را به زمزمه می‌کنیم. دو بخش خبری کوتاه نیز به برنامه‌های رادیو معارف اضافه کرده‌ایم که شامل خبرهای معارفی و فرهنگی است و ساعت 12 و 17 پخش می‌شود.
مدیر رادیو معارف با اشاره به برنامه جدید عصرگاهی «به رنگ خدا» گفت: این برنامه هر روز ساعت 19 و 15 دقیقه با محوریت آیات قرآن کریم و احادیث پخش می‌شود. در این برنامه یک هفته در میان، یک آیه و یک حدیث را در نظر می‌گیریم و از جوانب مختلف به آموزه‌های دینی آن آیه و حدیث می‌پردازیم.
ایشان گفت: برنامه «همسایه» روزهای جمعه ساعت 23 پخش می‌شود که اختصاص به گفت‌وگو با اصحاب هنر و فرهنگ دارد. مسابقه «همای رحمت» هم با محوریت مفاهیم نهج‌البلاغه روزهای جمعه ساعت 10 و 15 دقیقه به مخاطبان ارائه خواهد شد. همچنین برنامه «روایت عشق» به سبک زندگی شهدا به نقل از مادران و همسران شهیدان می‌پردازد که روزهای سه‌شنبه ساعت 16 و 40 دقیقه پخش می‌شود.
تونه‌ای در پایان افزود: در جدول پخش امسال توجه ویژه‌ای به معرفی کتاب داریم. از این رو هر روز ساعت 11 و 5 دقیقه در برنامه‌های «گنجینه» و «چراغ مطالعه» تازه‌های منشورات معارفی معرفی خواهد شد.


منبع:حوزه
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین