عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
رییس ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات در دیدار با تولیت آستان قدس علوی، گفت: طلاکاری ایوان حرم مطهر امام علی(ع) آمیخته ای از هنر ایرانی اسلامی است.
عقیق: رییس ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات در دیدار با تولیت آستان قدس علوی، گفت: طلاکاری ایوان حرم مطهر امام علی(ع) آمیخته ای از هنر ایرانی اسلامی است.حسن پلارکˈ در دیدار با ˈزین الدین ضیاˈ افزود: در صورت حمایت های بیشتر تولیت آستان قدس علوی، قطعا کار این ایوان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی با ارایه گزارشی از روند اجرای پروژه های این ستاد در نجف اشرف، پیشرفت ساخت صحن حضرت زهرا(س) را در چند ماه اخیر خوب توصیف کرد و ادامه داد: از تولیت حرم علوی می خواهیم از اجراکنندگان این پروژه عظیم حمایت همه جانبه کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: یقینا بهره برداری از نگاه ها و دیدگاه های تولیت های حرم های شریف در عراق، می تواند در انجام دقیق کارها بسیار کمک کننده باشد.

تولیت حرم مطهر علوی نیز ضمن تقدیر از ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت: آنچه برای همه مهم است، اعتلای اسلام و شیعه است و باید نعمت خدمتگزاری به آستان ائمه اطهار(ع)را قدر بدانیم و شبانه روز، وقت خود را صرف ارایه خدمات به زایران آن بزرگوار نماییم.

ضیا با بیان اینکه سرعت عمل در ارایه پروژه های نجف اشرف خواست اصلی ماست، ادامه داد: هرچند ممکن است مشکلات زیادی در ابعاد مختلف وجود داشته باشد اما بسیار مشتاق هستیم که این پروژه ها بویژه صحن حضرت زهرا(س)به همت ستاد بازسازی عتبات هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.


منبع: خبرگزاری ایرنا
211007

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین