عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
حجت الاسلام فقيهي با اشاره به آغاز اعزام دانشگاهيان به عمره مفرده از امروز، ابراز اميدواري كرد كه تمامي كاروان‌هاي عمره دانشگاهيان از دهم فروردين به بعد در روزهاي مشخص شده در سامانه اعزام شوند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: طي ماه‌هاي اخير به دليل پاره‌اي مشكلات به وجود آمده در خصوص صدور رواديد بخشي از پروازهاي پايان سال ۹۳ با مشكل روبرو شد كه با پيگيري‌هاي صورت گرفته توسط مسئولين سازمان حج و زيارت به حمدالله مرتفع شده و اعزام‌ها از دهم فروردين آغاز شده است. اميدواريم با ادامه همين روند و صدور به موقع ويزاي عمره گزاران دانشگاهيان عزيز طبق تاريخ‌هاي اعلام شده در سامانه به عمره مفرده اعزام شوند.

وي در خصوص برنامه‌هاي فرهنگي اين دوره از عمره دانشگاهيان گفت: ارسال بسته محصولات فرهنگي قبل و حين سفر از ماه‌هاي پيش آغاز شده و به دست دانشگاهيان عمره گزار كه كاروانبندي شده‌اند، رسيده است. حضور مداح و مناجات خوان در هتل‌هاي دانشگاهيان و همچنين زيارت دوره‌هاي ويژه و همايش‌هاي حين سفر بخشي از برنامه‌هاي فرهنگي خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری سه كاروان دانشگاهيان از ايستگاه تهران و مشهد عازم سرزمين‌هاي وحي شده و اين روند تا اواخر ارديبهشت ماه ادامه می یابد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین