عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
مدیر واحد رسانه های دیجیتال مسجد مقدس جمکران از بارگذاری ۳۱۳ عنوان کتاب مهدوی در کتابخانه دیجیتالی وب سایت این مسجد خبرداد.

عقیق: امیرافضلی، مدیر واحد رسانه های دیجیتال مسجد مقدس جمکران بااشاره به اینکه 313 کتاب در موضوعات مرتبط با فرهنگ مهدویت، امام زمان(عج)، فلسفه انتظار، آخرالزمان(عج)، سخنان بزرگان و... در کتابخانه دیجیتالی وب سایت مسجد مقدس جمکران از هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است، گفت: این کتابخانه در حال حاضر بیش از 200 کتاب را در خود جای داده که قابلیت و امکانات خوبی برای کاربران ایجاد کرده است.

وی بااشاره به اهداف راه اندازی و بارگذاری بخش کتابخانه دیجیتالی وب سایت مسجد مقدس جمکران، اظهارداشت: یکی از اهداف این سایت انتشار کتب مرجع و با محتوی در موضوعات مرتبط با فرهنگ مهدویت است که پس از بررسی های صورت گرفته این امر به شکلی نو و کاربردی در وب سایت مسجد مقدس جمکران ایجاد شد.

 وی افزود: یکی از مشکلاتی که مخاطبان برای دسترسی به کتب دیجیتالی در بستر وب دارند این  است که غالباً برای یافتن بخشی از این کتاب های مجبورند کل کتاب را دانلود کرده و گاهی نیز کتب، به صورت فایلpdf در اینترنت موجود است که قابلیت بهره برداری و استفاده چندانی را ندارد.

افضلی ادامه داد: از ویژگی های این کتابخانه، دسترسی به کتب با فرمتی است که کاربر می تواند به راحتی از میان موضوعات کتاب قسمتی را که مورد نیاز دارد رویت کرده و یا آن قسمت را کپی و بهره برداری نماید که این مساله در صرفه جویی وقت کاربران و کاهش زمان تحقیقات اینترنتی نقش مهمی داشته و با یک نگاه، مرور کلی بر کتاب و عناوین آن میسر خواهد بود.

مدیر واحد رسانه های دیجیتال مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این کتابخانه قابلیت افزوده شدن کتب بیشتری را دارد و از برنامه های آینده، افزودن کتب موبایلی جهت دانلود و استفاده بیشتر علاقه مندان به فرهنگ غنی مهدویت است.


منبع: خبرگزاری شبستان
211007


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین