عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۰۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
مداحی حاج سید مهدی میرداماد در هیئت عشاق الحسن(ع) کاشان
در روز قیامت از دو چیز سؤال می شود یکی عمر و دیگری جوانی است زیرا جوانی سرمایه عمر است. در جوانی می شود عالم شد و به همه چیز رسید...

گزارش تصویری


عقیق: مراسم عزاداری ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی قاسمی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در هیئت عشاق الحسن(ع) کاشان برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام قاسمی؛

_ شیعه دوستدار اهل بیت هستند. چهارده معصوم جواب سلام شما را می دهند. حضرت زهرا از نور خدا افریده شده است.

_جوانی بهار زندگی است. روزقیامت قدم به قدم از ما سؤال می کنند. اولین چیزی که سؤال می شود نماز است. نماز در آخر الزمان سبک می شود.

_ حضرت زهرا از دو چیز بسیار خشنود می شوند اول این که بسیار قرآن بخوانید. هر جوانی قرآن زیاد بخواند شیطان نمی تواند آن را فریب دهد. درجات بهشت به اندازه آیات قرآن می باشد. غروب تاسوعا امام حسین به حضرت عباس فرمودند که جان حسین فدای تو. اگر می شود که جنگ را یک شب را به تأخیر بیانداز تا من قرآن بخوانم و استغفار کنم.

_ ازعمرمان استفاده کنیم. هر کس به صورت پدر و مادر از روی محبت نگاه کند یک ثواب عمره برایش می نویسد. نگاه به صورت عالم عبادت است.وقتی ائمه را  صدا می کنیم که ذوات مقدسه است جواب ما را می دهند. در راه خدا انفاق کنید. به همدیگر کمک کنید. امام مجتبی کریم اهل بیت بسیار بخشنده بودند.

_ آخرین دستگیره و نجات شیعه حب اهل بیت می باشد. در روز قیامت از دو چیز سؤال می شود یکی عمر و دیگری جوانی است زیرا جوانی سرمایه عمر است. در جوانی می شود عالم شد و به همه چیز رسید. فکر نکنید که همیشه جوان هستید. قدر جوانی خود را بدانید.مکر شیطان زیاد است .مراقب شیطان باشید.

_ ما در دنیا چهارده میلیارد شیطان جنی داریم. وسوسه ها همه شیطان هستند. به پیامبر فرمودند که شما هم شیطان دارید. فرمودند که بله ولی شیطان را از پا در آورده ام. از عمر خود استفاده کنیم. با شیطان مبارزه کنیم. درس بخوانیم. مقام معظم رهبری فرمودند که جوان ها سه کار  ورزش و درس و تهذیب را انجام دهند.

_ جوان ها به دنبال هنر بروید. دنبال کار بروید. بی کاری بی عاری می آورد. قدر این هیئت ها و حسینیه ها را بدانید. ایران قلب توجه اهل بیت است. ایران مهد تشیع است. برادر ها بی خبر نباشید. امام حسین برای سیاست قیام کردند و عاشورا خود سیاست اسلامی است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
2
جانم به شیخ مرتضی قاسمی, دمش گرم.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین