عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۰۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
نمایشگاه سیره زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) عصر امروز در ضلع شرقی حرم مطهر آغاز به کار کرد.
عقیق: نمایشگاه سیره زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س) عصر دیروز ـ چهارشنبه 27 اسفندماه 1393 ـ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «سعیدی» تولیت آستان، افتتاح شد.

معاون فرهنگی آستان مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه سیره زندگانی حضرت معصومه(س) در ضلع شرقی حرم مطهر قرار دارد.

حجت‌الاسلام «مهدی احمدی» درمورد اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف این است که سیره حضرت معصومه(س) در قالب هنر و در هشت مرحله به نمایش گذاشته شود.

وی که با خبرنگار ابنا گفتگو می‌کرد افزود: نمایشگاه سیر زندگانی حضرت معصومه(س) در نوع خود، اولین نمونه در کشور است و مردم می‌توانند در ساعات معین از این نماشگاه بهره ببرند و با کریمه اهل‌بیت(ع) آشنا شوند.

معاون فرهنگی آستان مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه یکی از بخش‌های این نمایشگاه غرفه اطلاع رسانی است، تصریح کرد: در این غرفه، برنامه‌های آستان اعم از فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد تا مردم با گستردگی فعالیت‌های حرم حضرت معصومه(س) آشنا شوند.

احمدی خاطرنشان ساخت: بخش دیگر این نمایشگاه، عرضه متبرکات حرم مطهر (مانند انگشتر و فرش) است که با توجه به استقبال و علاقه مردم به این قسمت، برپا شده است.

وی در پایان اظهار داشت: نمایشگاه سیره زندگانی حضرت معصومه(س) بطور دائمی بوده و در ایام نوروز نیز به عنوان ایام ویژه از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده خدمت‌رسانی زوار دختر حضرت موسی بن جعفر(ع) می‌باشد.


منبع:ابنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین