عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
محال است مردم در ایام شهادت حضرت زهرا (س) به اظهار شادی بپردازند
بازوبند گفت: نه تنها امسال، بلکه اگر ۱۰۰ سال دیگر عید نوروز با ایام فاطمیه و یا سایر ایام شهادت حضرات معصومین علهیم السلام همزمان شود مردم تعظیم شعائر اهل بیت علهیم السلام را مقدم می دارند.
عقیق:حاج اکبر بازوبند، مسئول جامعه مداحان غرب تهران و پیرغلام اهل بیت علیهم السلام با اشاره به اینکه محبت اهل بیت در خون مردم ایران است، خاطرنشان کرد:نه تنها امسال، بلکه اگر 100 سال دیگر  عید نوروز با ایام فاطمیه و یا سایر ایام شهادت معصومین (ع) همزمان شود مردم به تعظیم شعائر الهی و اهل بیت (ع) مبادرت خواهند ورزید.

وی گفت: حدود 30 سال قبل که ایام فاطمیه با نوروز مصادف شده بود شاهد بودیم که اکثر مردم لباس سیاه بر تن داشته و مجالس عزاداری برپا می کردند؛ لذا امسال نیز مردم متدین و خداجوی ایران به تعظیم شعائر فاطمی مبادرت خواهند ورزید.

حاج اکبر بازوبند ادامه داد: آنچه جالب توجه است اینکه اکثر عزاداران هیئات را جوانانی شکل می دهند که ظاهر امروزی دارند اما با معرفت کامل به عزاداری پرداخته و اشک می ریزند.

این پیرغلام اهل بیت علیهم السلام با اشاره به اینکه مسئول یکی از هیئات به بنده می گفت:مبادا در مراسم امسال ما شرکت نکنید، اظهار داشت: بنده به ایشان گفتم: نوکر اهل بیت هستم و اگر شما برنامه ای اجرا نمی کردید ناراحت می شدم!
مسئول جامعه مداحان غرب تهران در پایان تصریح کرد: مردم ما که قلب شان مالامال از محبت اهل بیت عصمت و طهارت است محال است در ایام شهادت صدیقه طاهره (س) به اظهار شادی بپردازند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین