عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
مدیر شبکه رادیویی تهران گفت: این شبکه با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع دهه دوم ایام فاطمی را گرامی می‌دارد و برنامه های سال نو با محوریت تبیین شعار سال، راهیان نور، مضامین بهاری و عیدانه تقدیم شنوندگان می‌شود.
عقیق:«سعید معدن‌کن» با اشاره به ویژه برنامه‌های ایام فاطمی و نوروز گفت: همزمان با فرارسیدن دهه دوم ایام فاطمی ویژه برنامه‌های متعددی همراه با پخش مراسم سوگواری و مدیحه سرایی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: لحظه سال تحویل، با حضور خانواده بزرگ رادیو و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر با «روز اول» به استقبال از نوروز می‌رویم، این برنامه با رویکرد نشاط آفرینی و امید بخشی از ساعت 23 به مدت 300 دقیقه با گویندگی بهروز رضوی پخش می‌شود.

برنامه «پا به پای بهار» در هفته اول متناسب با ایام فاطمی هر روز از ساعت 10 تا 11:30 روی آنتن می‌رود. شهرستان‌های استان تهران و مکان‌های دیدنی شهر در این برنامه معرفی می‌شود و ارتباط مستقیم با زائرین راهیان نور برقرار خواهد شد. مهم ترین اخبار و رویدادهای سال گذشته با اجرای آلبرت کچوئی اطلاع رسانی می‌شود.  
 وی افزود: ویژه برنامه موسیقی محور «بهار دلنشین» با پخش ترانه ها و تصنیف های بهاری با اجرای پریچهر بهروان از ساعت 14 همراه با برگزیده‌ای از متون ادبیات فارسی تقدیم مخاطبان خواهد شد.
 مدیر شبکه رادیویی تهران از پخش نمایش های رادیویی خبر داد و گفت: نمایش های کوتاه رادیویی و نقل روایت ها هر روز از ساعت 15 و 30 در برنامه «یادداشت های بی لهجه» پخش می شود. مینو جبارزاده، مجری بازیگر برنامه با نقل یادداشت های روزانه در جایگاه آدم های مختلف و از طبقات گوناگون جامعه و شرایط متفاوت روایت های عیدانه را بازگو می کند.بازیگران رادیویی اکبر مولایی و نگین خواجه نصیر نمایش های کوتاه را با مضامین دیدار، همدلی، خداحافظی، صداقت، سفر و انتظار و... اجرا می کنند.
معدن کن اظهارداشت: ویژه برنامه «دید و بازدید» در ایام نوروز فاطمی با بازدید از خانواده های معظم شهدا و گفت وگو با آنها پخش خواهد شد. توجه به زندگی بانوی دو عالم و الگوبرداری از سیره و شیوه زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر بخش های این برنامه است.

وی گفت: اطلاع رسانی مکان‌های دیدنی و تورهای یک روزه تهران گردی اولین بخش برنامه را شامل می‌شود. شهرستان‌های استان تهران و مناطق دیدنی شهرستانها و جاذبه های گردشگری آنها معرفی خواهد شد و با مسئولین شهرستان‌ها جهت امکاناتی که در ایام نوروز در اختیار مردم گذاشته خواهد شد، گفت‌وگو می‌شود. تبیین شعار سال و مصاحبه با نمایندگان استان تهران و برخی از نمایندگان روسای کمیسیون‌های مجلس از بخش های اصلی این برنامه است.
ویژه برنامه‌های تهران نو، طوفان گل، بهارانه، سفرانه، پیک بهار، بچه ها بچه ها و... از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام تقدیم مخاطبان می‌شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین