عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان کشور:
رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج مداحان کشور گفت: وظیفه ما به عنوان مداحان اهل بیت(ع) تالیف قلوب است نه تیز کردن شمشیر دشمن.
عقیق:حاج یدالله بهتاش در گفتگو با خبرنگار بسیج مداحان، گفت: باید در مجالسی که برگزار می کنیم مسایل و مصائب اهل بیت(ع) را یادآوری کرده و مردم را به این مراسم جذب کنیم.

وی بیان کرد: هنر روضه خواندن درآن است که نگذاریم از روضه هایمان تفرقه ایجاد شود و عده ای سوء استفاده کنند، نباید کسی را لعن کنیم چون ما پیرو اهل بیت(ع) هستیم و آنطور که آنان سفارش کردند رفتار کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد وحدت است مانند امامان خود عمل کنیم تا بتوانیم مردم را جذب کرده و از اختلاف بین آنان جلوگیری کنیم.

استادبهتاش با اشاره به مراسم مختلفی که در سطح شهر برای سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود، افزود: اکنون موقع حساسی است، وقتی کسی تریبون به دست می گیرد و عده ای هم مستمع وی هستند، باید توجه کند که حرفش تاثیر مثبت بگذارد نه مخرب و از تفرقه جلوگیری کند.

این مداح و پیرغلام اهل بیت(ع)، ادامه داد: دشمن می خواهد شیعه وسنی با لعن بزرگان یکدیگر به جان هم بیفتند، لذا باید دقت کنیم که اختلافات ایجاد شده به نفع دشمن تمام نشود.

بهتاش در پایان با بیان اینکه در روضه های خانگی باید موازین شرع رعایت شود، گفت: در چنین مجالسی که جوانان نیز در آن حضور می یابند باید سعی شود که محیط آن مناسب جذب آنان باشد و به رعایت احکام شرع دقت شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین