عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
مدیرعامل برج میلاد تهران خبر داد:
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن تشریح برنامه های برج میلاد در ایام نوروز از برپایی خیمه‌های سرای فاطمی در برج میلاد خبر داد.
عقیق:علی شریفی، مدیرعامل برج میلاد تهران در نشست خبری با بیان اینکه برج میلاد برنامه‌های خود را در قالب ۶ سرای فاطمی از ساعت 10 صبح تا 22 شب برای میهمانان ارئه خواهد کرد. سرای های  کودک، تفریحات، اقوام ایرانی، سوغات  و ایام فاطمیه در ایام نوروز در برج میلاد برگزار می شود .

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه شش قوم در نوروز 94 با برپایی سرای اقوام ایرانی در برج میلاد آداب و سنت قوم خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند گفت: همچنین از شش استان، گروه موسیقی اقوام در زیرگذر ورودی برج به ارائه نمایش می‌پردازند.

وی با اشاره به ساخت مسجد حضرت زهرا(س) برج میلاد اظهار کرد: طرح ها و مجوزهای لازم برای آن اخذ شده است ،ساخت این مسجد امسال کلنگ خورده و اکنون در مرحله عملیات خاکبرداری ان هستیم. این پروژه توسط سازمان عمران شهرداری تهران اجرایی می شود و ما فقط از آن بهره برداری می کنیم.

شریفی بابیان اینکه برنامه های برج میلاد از نوع خانواده محور است تصریح کرد:سال 94 نیز برنامه های خود را با همین رویکرد اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینکه برنامه های امسال محرم ما بسیار متفاوت تر از سال گذشته بود خاطر نشان کرد: شاخص ترین هنرمندان در مراسم امسال محرم هنرنمایی کردند و در محرم سال آینده نیز با همین رویکرد برنامه ها را ادامه خواهیم داد.

وی از افزایش 130 درصدی حجم بازدید کنندگان  و توریست های خارجی از برج میلاد خبر داد و گفت:  این باعث افتخار ماست.

شریفی با اشاره به کارگاه های سبک زندگی اظهار کرد: ما دو هفته گذشته جشنواره هفت سین و آداب و رسوم نوروز تحت عنوان سبک زندگی را اجرا کردیم. امسال سعی کردیم با حضور در اساتید برنامه های اجتماعی و خانوادگی برای شهروندان داشته باشیم و حتما در سال آینده برنامه های محتوایی زیادی تحت عنوان سبک زندگی خواهیم داشت.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین