عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
مداحی حاج علی مشکینی،حاج امیر نعیمی،حاج ابوذر بیوکافی و کربلایی ابوالفضل کریمی در هیئت عاشقان ثارالله
تسبیحات حضرت زهرا را بعد از نمازهای واجب بخوانید. در روایت است که تسبیحی در عالم بالاتر از تسبیحات حضرت زهرا وجود ندارد.

گزارش تصویری


عقیق: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین والمسلمین سلمان زاده سخنرانی کرد و حاج علی مشکینی,حاج امیر نعیمی,حاج ابوذر بیوکافی و کربلایی ابوالفضل کریمی به روضه خوانی و نوحه خوانی پرداختند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام سلمان زاده را بخوانید؛

_ همه چیز بر اساس معرفت فاطمه(س) سنجیده می شود. امام باقر فرمودند که وقتی انبیا را خواستند انتخاب کنند و به آنها مقام بدهند دیدند که چقدر در وجودشان محبت و ارادت حضرت فاطمه وجود دارد و بر اساس آن به انبیاء مقام دادند. بعضی از انبیا اولوالعزم شدند.بعضی ها مانند آدم شدند که هر وقت اسمشان را خواندید باید یک سلام بدهید.

_ فاطمه(س) نبی نبود و پیامبر و امام هم نبود. شأن فاطمه(س) در این بود که نبوت و ولایت و امامت دو حلقه است که با حلقه ای به نام زهرا به هم متصل می  شود و شکل می گرفت. اگر فاطمه نبود دشمن باغضب فدک و خیلی از  چیزهای دیگر اجازه نمی داد بعد از پیامبر امر ولایت معلوم شود.

_ ما هر چه داریم مربوط به قبل از این عالم است. قبل از این که وارد دنیا شویم همه عهد و میثاق بستیم و ولایت تک تک ائمه را پذیرفتیم. اگر این عهد و میثاق را صددر صد و یا با تردید  و یا آرام گفتند درجه های انسان ها با هم متفاوت است.

_ هر کس نسبت به فاطمه ولایت را قبول کرد به آن مقامی را در دنیا می دهند که کسی هم از این مقام خبر ندارد. این مقامات تغییر پیدا نمی کند. حضرت فاطمه ایثاری کردند و جهادی کردند که مشت نفاق را باز کرد. حضرت فاطمه برای خدا قیام کردند. علم زهرا سرشار است.

_ خانم فاطمه زهرا در عالم مانند ندارد. فرزندش سیدالشهدا ادامه دهنده راه مادر می باشند. اگر الان مسجد و محراب داریم و حق و باطلی هست همه را از فاطمه زهرا داریم. اول باید بدانیم که فاطمه زهرا برای دین چه کرده است.

_ امام صادق فرمودند که به شکرانه ولادت حضرت فاطمه زهرا نماز مغرب که دو رکعت بوده سه رکعت شد و همه باید تا قیام قیامت این یک رکعت را که واجب است را بخوانند. مقامی که حضرت فاطمه نزد خدا دارد این است که یازده امام دارند.‏نه فقط ائمه بلکه مادر معنوی علمدار کربلا حضرت عباس هم فاطمه زهرا می باشد. حضرت فاطمه مادر ایمانی همه می باشند.

_ تسبیحات حضرت زهرا را بعد از نمازهای واجب بخوانید. در روایت است که تسبیحی در عالم بالاتر از تسبیحات حضرت زهرا وجود ندارد. خانم ها دعای نور حضرت زهرا را بخوانید. کسی که حرز حضرت زهرا را به همراه داشته باشد همه سختی ها برایش سهل می شود. نمازهای حضرت زهرا را بخوانید. یکی از نمازهای خانم نماز امان است که با خواندن این نماز یک امنیت ایمانی پیدا می کنید. حدیث کسا را بخوانید. با خواندن حدیث کسا دل هایتان روشن می شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بوی کربلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
0
با عرض سلام و خدا قوت.
ممنون میشیم مداحی زیر رو تو سایت خوبتون بذارید و تو نشر این اثر ما رو یاری کنید.
التماس دعا
یا علی (ع)
———————————-
کلیپ صوتی مداحی حماسی «ما عاشق جنگ با صهیونیستیم»
با نوای حاج ابوذر بیوکافی
هیئت ثارالله (ع) رشت – فاطمیه ۹۴
« ما همه سینه زنیم / با صهیونیست دشمنیم
ما همه زیر پرچم حیدریم / سینه زنیم همه ز یک لشکریم / منتظر اشاره ی رهبریم
تا جون داریم پای حرم وامیستیم / ما عاشق جنگ با صهیونیستیم »
لینک دانلود :
http://heyatesarollah.net/1394/1fatemie/sh3/sounds/06%20haj%20abozar%20biukafi-fatemie94sh3-vahed2.mp3
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین