عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
اين روزها جهان اسلام حال مساعدي را تجربه نمي كند.
عقیق:گروهكهاي وهابي و تكفيري با استعانت از قدرتهاي استكباري با دو هدف اساسي؛
بد جلوه دادن وجهه رحماني اسلام ناب محمدي و در نتيجه رويگردان سازي ملتها از دين طاغوت ستيز اسلام و نيز، براندازي استقلال ملتهاي مسلمان با استقراردهي به عناصر و مهره هاي دست نشانده متحجر و جاهل و تكفيري، در كشورهاي اسلامي از هيچ جنايتي فروگذار نمي كنند.
آيين ابراهيمي حج، فرصت مناسب و مغتنمي است كه اهالي اقليم نوراني اسلام، در كنار يكديگر، فرصت همدلي يابند. اين همدلي از يك سو مبين تاليف قلوب و تحكيم مودت هاست و از ديگر سو، عرصه اي مسالمت آميز براي رفع شبهات و سوءتفاهم ها، گله ها، نقدها و نيز تبيين آفات وحدت جهان اسلام و تحليل عالم سياست است.
در هنگاهه حج كه انسانها مجال به خودانديشي و دوري از كينه ها و نفسانيت يافته اند، بهتر مي توانند به درك گوهر حقيقت نايل شوند و به تحمل يكديگر توفيق يابند.
اما تكلم و تلاش براي مفاهمه آدابي دارد : ادب، خلوص و آرمانها و غايات مشترك!
خوشبختانه زوار ايراني همواره و همه ساله توانسته اند، عرصه تكلم و مفاهمه را شكل بندي كنند و خيمه وحدت را بپا سازند. اين به اين معناست كه طرف ايراني، به درك ضرورت وحدت مسلمين يقين دارد و ديگر مسلمانان مي توانند بدون هيچ گونه نگراني، در پرتو تكلم و مفاهمه برآيندو بي ترديد اين چيزي نيست كه غربي ها و تكفيري ها هوادار آن باشند چون كاملا در مغايرت با خواست و هدف شوم آنهاست. هر اندازه مسلمانان نسبت به هم دور بيافتند و در خصومت به سر برند، زمينه منحوس براي جدايي ملتهاي مسلمان و استثمار سرزمين هاي اسلامي هموارتر و فراختر است.
به اميد اتحاد هر چه بيشتر امت اسلامي در مقابله با استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهانخوار.

منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین