عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خبر داد
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از ۲۱ اسفند اختصاص ارز تعادلی به عتبات عالیات به دلیل ارزان شدن قیمت نفت حذف می‌شود و از این پس هزینه زائران با ارز آزاد محاسبه می‌شود و همین موضوع باعث افزایش قیمت اعزام به عتبات عالیات می‌شود.
عقیق:محسن نظافتی گفت: در ایام نوروز تقریبا روزی 100 کاروان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که چیزی در حدود 60 هزار نفر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: از 21 اسفند ماه اختصاص ارز تعادلی به عتبات عالیات به دلیل ارزان شدن قیمت نفت و  وجود هزینه‌های ضروری تر در کشور مانند دارو، حذف می‌شود و از این پس هزینه زائران با ارز آزاد محاسبه می‌شود و همین موضوع باعث افزایش قیمت اعزام به عتبات عالیات می‌شود.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: بنابراین در دور جدید اعزام‌ها که تا 25 خرداد 94 ادامه دارد این افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود.

نظافتی در خصوص قیمت بلیت رفت و برگشت به عتبات عالیات گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز قیمت بلیت عتبات عالیات به حدود یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده است اما سازمان حج و زیارت همچنان 430 هزار تومان را از زائران دریافت می‌کند که تقریبا معادل پروازهای داخلی است.

وی افزود: در ایام نوروز بسته‌های 3 روزه، 4، 6 و 7 روزه را برای زائران در نظر گرفته‌ایم و پس از ایام عید بسته‌های 10 روزه و 14 روزه نیز خواهیم داشت.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین