عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تولید 4 عنوان کتاب الکترونیک با موضوع سیره و اندیشه رضوی طی سال جاری خبر داد.
عقیق: به گزارش روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان با بیان این خبر گفت: کتاب‌های «با تو عهد می‌بندم»، «به یادم باش»، «مهارت‌های زندگی در سیره‌ رضوی» و «بزم محبت» عناوین کتاب‌های الکترونیکی است که در حوزه اندیشه و سیره رضوی تولید شده است.
وی با بیان اینکه این کتاب‌های برای نخستین بار از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی تولید شده است، اظهار داشت: مخاطب اصلی این محصولات جوانان هستند.
وی درباره کتاب «به یادم باش» بیان کرد: این کتاب شامل داستان‌های کوتاه و آموزنده از زندگی امام رضا(ع) است که با هدف آموزش و ترویج سیره‌ آن حضرت برای نسل جوان نوشته شده است.
خوراکیان ادامه داد: در نگارش داستان‌های‌ این کتاب، سعی شده ماجراهایی از زندگی حضرت رضا(ع) گزینش شوند که به طور مشخص، حاوی نکته‌های علمی و درس‌های کاربردی برای زندگی روزمره‌ جوانان باشند.
به گفته مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی کتاب «بزم محبت» با عنوان  زیارت نامه جوان، در خلال متنی دلنشین و ادبی به بیان آداب زیارت و گوشه‌ای از زندگی‌نامه حضرت رضا(ع) می‌پردازد.
وی با بیان اینکه سیره امام رضا(ع) سرشار ازمحبت‌های بی‌دریغ نسبت به تمامی انسان‌هاست، ابراز داشت: بهره‌مند شدن از مهربانی این امام همام شرایطی دارد که یکی از آن‌ها شناخت و معرفت است از این رو موسسه جوانان آستان قدس رضوی کتاب «با تو عهد می‌بندم» را با استناد به احادیث حضرت رضا(ع) و با موضوع میثاق با هشتمین امام مهربانی منتشر کرده است.
خوراکیان عنوان کرد: «کتاب مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» به موضوع اندیشه و سیره علمی و عملی امام رضا(ع) در عرصه‌هایی همچون مهارت‌های خودآگاهی، تفکر خلاق، ارتباط موثر، حل مسئله، تصمیم‌گیری و... می‌پردازد.
وی با بیان اینکه موسسه جوانان آستان قدس رضوی تا کنون 33 عنوان محصول در قالب «کتاب»، «لوح فشرده»، «کتاب دیجیتال» و «بسته آموزشی» با محوریت سیره و اندیشه رضوی منتشر کرده است، افزود: هفت عنوان از این محصولات به زبان های انگلیسی، عربی، تاجیکی و اردو می باشد.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین