عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
با نزدیک شدن به ایام نوروز ۹۴، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه هایی تدارک دیده که قرار است به روی آنتن این شبکه برود.
عقیق:«هفت سلام» عنوان ویژه برنامه سال تحویل شبکه قرآن سیما است که با اجرای مشترک هادی ربیعی ، ارسیا صنعتی ، فرشته ایزدی و بهار امیری از اذان مغرب روز 29 اسفند تا اذان صبح 1 فروردین 94 به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.

دعوت از چهره های برگزیده ، شاعران و کارگردانان قرآنی ، حضور برگزیده های مسابقه تلویزیونی اسرا در استودیو ، ارتباط زنده با اماکن متبرکه مذهبی ، طرح سوال پیامکی با محوریت زن و حضرت فاطمه (س)، یادی از شهیدان، چهره‌ها و حوزویان قرآنی مرحوم، خاطره گویی قاریان مهمان و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده در برنامه تحویل سال است.

«چشمه‌های جاری» عنوان دیگر برنامه این شبکه است که با محوریت حفظ دسته جمعی سوره ملک و با اجرای هادی ربیعی، مهدی حاج محمدی و الهام غفاری جهت ایام نوروز تدارک دیده شده و قرار است هرشب ساعت 20 به صورت زنده مهمان مخاطبان قرآنی باشد.

کارشناسی مفاهیم آیات روز ، ارتباط با کارشناس حفظ رادیو قرآن ، ارتباط با اماکن مذهبی ، پخش آیتم‌های کوتاه راهیان نور ، دعوت از خانواده های قرآنی و گفتگوی تلفنی با قاریان از بخش‌های «چشمه‌های جاری» است.

بر اساس این گزارش، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام می توان به گل باغ خورشید (ویژه کودکان)، مسابقه تلفنی فردوس، بشری، یاد خدا، سخنرانی‌های قرآنی آیات عظام جوادی آملی و ری شهری وحجت الاسلام قرائتی، مستند عالمان و قاریان قرآنی ، ملکوت سخن (مشاعره قرآنی)، شگفتی‌های آفرینش، بهار در بهار و دردانه اشاره کرد.

منبع:فردا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین