عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
دل نوشته‌هاي سفر به سرزمين وحي ؛
گاهي سفرها، سفر نيست. پيمودن مسيري است در افق بي زماني و لامكاني! اكتشافي است كه انسان را به معراج بي "خودي" و استغراق در عوالم اثيري مي برد!
عقیق:سفر، گردش تن و روح توامان است. التذاذ گيتيانه! اما سفر و سفرهايي هست كه دل بناي آن است. پاي دل كه در ميان باشد التذاذ جولان تو، رايحه اوج مي گيرد!
سفري است كه تو را به مرز سرگشتگي مي كشاند. اين سرگشتگي اما نه هوش بر است و از روي بي اختياري و نااگاهي؛ كه تو را به منتهاي آگاهي مي رساند و به هوش مي آورد و پلكهاي بصيرتت را مي گشايد.
سفر به ديار بزرگ عاشقي و وادي حج عارفان، همان سفري است كه تولد دوباره روح است و معراج جسم! دل تو را به شور و پويه وامي دارد و روحت پر مي گيرد!
تو به ميهماني عاشقانه در مي آيي و احرام عاشقي به تن مي كني و مي خواهي با توبه اي بزرگ دوباره پاك شوي، جان بگيري، به راه شوي و در سلك پرنده اي درآيي كه آسمان وسعت زي و تپيدن لحظه هاي اوست.
و چنين من به انتظار ميلاد خود نشست.
هواپيما كه راه به آسمان گرفت با خداوند بيعت كردم كه رسم بندگي را اين بار استوارتر و نكوتر و آگاهانه تر ادا سازم! اين نخستين گام سفر حج عمره امسال من بود! سفري در امتداد دهه چهارم زندگي ام! سفري كه مي خواهم در آن بار تمنيات زميني افكنم و بار خشنودي حضرت حق برگيرم مصمم تر از پيش و سفرهاي پيشينم!


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین