عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷
برادر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) می‌گوید: برادرم دو سال در مسیر دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) مجاهدت کرد چراکه آرمانش دفاع از اهل‌بیت(ع) بود.
عقیق:علی بخشی، برادر شهید رضا بخشی (فاتح) اظهار داشت: از ویژگی‌های آن شهید چه می‌توانم بگویم جز اینکه او علاوه بر تحصیلات دانشگاهی که داشت، طلبه بود و درس طلبگی خود را حتی تا مقطع پیش از دکتری نیز رسانده بود.
 وی افزود: دو روز گذشته که ما منتظر ورود پیکر این هفت شهید به ایران بودیم و با اشک ریختن خاطر خود را تسلی می‌دادیم، از دانشگاهش با ما تماس گرفتند که برای دریافت مدارک فارغ التحصیلی‌اش به دانشگاه مراجعه کنیم و تنها حرفی که توانستیم، بگوئیم این بود که آقا رضا شهید شد.
 برادر شهید بخشی (فاتح) در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی این شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) گفت: از هرکس که در مورد اخلاق و رفتار او بپرسید می‌گوید، آقا رضا نمونه نداشت و و همین بی‌نظیری بود که سبب شد جان خود را در راه اهل‌بیت(ع) فدا کند.
وی با اشاره به علاقه برادرش در مسیر اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: برادرم نزدیک به دو سال در این راه مجاهدت کرد. او این بار می‌دانست که دیگر زنده بازنمی‌گردد، روزی که می‌رفت با هیچ‌کس خداحافظی نکرد و خندان از در خانه خارج شد.


منبع:تسنیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین