عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
فروشگاه ترنجستان بهشت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمۀ زهرا سلام الله علیها جمعه 15 اسفندماه مجلس عزاداری از ساعت 19 تا 22 در این فروشگاه برگزار می کند.

عقیق:فروشگاه ترنجستان بهشت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمۀ زهرا سلام الله علیها جمعه 15 اسفندماه مجلس عزاداری از ساعت 19 تا 22 در این فروشگاه برگزار می کند.

در این مراسم که در طبقۀ دوم فروشگاه ترنجستان بهشت برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی خواهد کرد.

همچنین در این مراسم اعضای چندین هیات بزرگ تهران شامل هیات‌های محبان الزهرا -سلام الله علیها-، عشاق الحسین -علیه السلام-، بیت الزهرا -سلام الله علیها-، رفع الله رایت العباس -علیه السلام- و...  به همراه خانواده های خود از بخش های مختلف فروشگاه بازدید خواهند کرد. بخش نگین و انگشتر فروشگاه ترنجستان بهشت نیز در این روز افتتاح خواهد شد.

فروشگاه ترنجستان بهشت بزرگترین فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی منطقۀ شمال تهران است که در روز 23 مهر سال جاری با حضور مسئولان و چهره های فرهنگی رسما افتتاح شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فروشگاه دارای بخش های مختلف شامل بخش کتب عمومی، کتب کودک و نوجوان، محصولات فرهنگی و هدایا، محصولات صوتی و تصویری، لوازم التحریر و عفاف و حجاب است.

ترنجستان در تهران. خیابان شریعتی. نرسیده به خیابان میرداماد. روبروی بیمارستان مفید واقع شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین