عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
شماري از زايران ايراني كه هم‌اينك در عراق حضور دارند، اعلام كردند كه در حال حاضر امنيت كاملي در شهر كاظمين حاكم است و زايران مي‌توانند به راحتي به زيارت امامين جوادي مشرف شد.
عقیق:شماري از زايران ايراني كه هم‌اينك در عراق حضور دارند، اعلام كردند كه در حال حاضر امنيت كاملي در شهر كاظمين حاكم است و زايران مي‌توانند به راحتي به زيارت امامين جوادي مشرف شد.
دكتر رضا مسيبي كه به تازگي از شهر سنندج به عتبات سفر كرده است، گفت: سه روز است در عراق هستم كه روز نخست توفيق شد تا به زيارت كاظمين برويم و از نزديك امنيت كامل را در اين شهر حس كردم.
وي افزود: خوشبختانه در هر ساعت از روز كه مي‌خواستيم مي‌توانستيم به راحتي به زيارت برويم و هيچ‌گونه مشكلي در اين خصوص وجود نداشت و اميدواريم كه به زودي امكان زيارت حرمين عسكريين نيز براي زايران فراهم شود.
محمد شاهمرادي از زايران همداني نيز در اين زمينه گفت: امروز آخرين روزي است كه در عراق خواهم بود و روز جمعه نيز به ايران اسلامي باز خواهيم گشت، خوشبختانه در اين سفر توفيق شد تا به كاظمين برويم و حرم امامين جوادين را زيارت كنيم.
وي ضمن قدرداني از رزمندگان عراقي در تامين امنيت شهرهاي زيارتي، اظهار داشت: خوشبختانه در اين مدت امنيت خوبي در شهرهاي زيارتي حاكم شده است و جاي هيچ‌نگراني وجود ندارد. اميدواريم همه زايران توفيق داشته باشند كه به اين سفر معنوي بياييند.
مرتضي اسلام دوست از زايران شيرازي نيز به خبرنگار ما گفت: شهر كاظمين در حال حاضر شهري بسيار آرام است و زايران زيادي در اين شهر وجود دارد كه بدون هيچ‌ دغدغه‌اي حرم امامين جوادين را زيارت مي‌كنند.
وي ادامه داد: روز گذشته به همراه كارواني در اين شهر بوديم و توانستيم به زيارت برويم و امروز نيز حرم حضرت سيدالشهدا (عليه‌السلام) را نيز زيارت كرديم كه تا اوايل هفته به ايران بازخواهيم گشت.
علي‌ سرمدي از زايران مشهدي از دست مقامات دولتي و مامورين حفاظت عراق براي تامين امنيت شهرهاي نجف، كربلا و كاظمين تشكر كرد و اظهار داشت: خدا را شاكريم كه در سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله عليها) شاهد حضور شيعيان ايراني و ديگر كشورهاي اسلامي در اين شهر مقدس بوديم.









منبع:حج
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین