عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
در میدان فاطمی؛
کنار میدان فاطمی ایستاده بودند، ساعت از 12 شب گذشته بود. اما جوانانی با ذوق و شوق در حالی که عزادار حضرت زهرا(س) بودند، بنری در دست داشتند که رویش نوشته بود: «شابلون نویسی صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه».
عقیق: فاطمیه که می شود، کسی سر از پا نمی شناسد. داغ عزای دخت نبی مکرم اسلام(ص) همه را راهی هیئات می کند تا به عزای مادرشان زهرا (س) بپردازند. در این میان، هر کسی هر کاری از دستش بر آید به عشق حضرت زهرا (س) انجام می دهد. از برپایی ایستگاه های صلواتی بگیرید تا هیئت های عزاداری و حتی پوشیدن لباس های مشکی. بعضی ها هم که هنر "شابلون نویسی" دارند، راهی خیابان می شوند تا با طراحی شابلون ها روی خودرو های مردم ، عزای عمومی حضرت فاطمه (س) را اعلام کنند.
کنار میدان فاطمی ایستاده بودند، ساعت از 12 شب گذشته بود اما جوانانی با ذوق و شوق در حالی که عزادار حضرت زهرا(س) بودند بنری در دست داشتند که رویش نوشته بود: «شابلون نویسی صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه». همین جمله کافی بود تا خیلی ها در کنارشان ترمز کنند و اندکی صبر تا شیشه خودرو خود را به نام مقدس  "یا زهرا (س)" منقش نمایند و بعد هم صلواتی و یا علی برادری بگویند و بروند.
بنابر این گزارش،این جوانان که هیچ منفعتی از این کار نداشتند و از جیبشان هم هزینه کرده بودند، فقط تأکید می کردند "صلوات" یادتان نرود و با ذوق و شوقی وصف نشدنی، به دور از هر گونه خستگی به کارشان ادامه می دادند.
تصاویر زیر گوشه ای از فعالیت مخلصانه چند جوان به عشق حضرت زهرا (س) است.

















211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین