عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)برگزار می شود؛
همزمان با فرا رسین ایام شهادت حضرا فاطمه زهرا(س) فرهنگسرای امید ویژه برنامه در سوگ مادر سادات را طی روزهای ۱۲ و۱۳ اسفندماه برگزار می کند.
عقیق:همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) فرهنگسرای امید در نظر دارد ویژه برنامه های این ایام را طی روزهای ۱۲ و۱۳ اسفندماه برگزار نماید.

بنابراین گزارش، نشست در سوگ مادر سادات طی روزهای فوق در سالن فرهنگسرای امید برگزار می شود. در این مراسم حجت الاسلام اکبری در رابطه با نحوه ولادت حضرت زهرا(س)، نحوه رفتار با والدین، ازدواج، همسرداری، مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و ... به ایراد سخنانی می پردازد. این برنامه از ساعت ۱۵تا ۱۶/۳۰برگزار می شود.

در همین ایام، مراسم رونمایی از کتاب ریحانه النبی سروده محسن سید اسماعیلی در تاریخ ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۱۵تا ۱۷ در سالن این فرهنگسرا برگزار خواهد شد. این کتاب شعر زندگانی فاطمه الزهرا(س) در مثنوی ریحانه الرسول است.

در بخش دیگری از برنامه های ایام سوگواری حضرت فاطمه(س)، مراسم نذر کتاب با اهدای رساله حقوق امام سجاد(ع) در متروی چهار راه ولی عصر برگزار می شود. روز ۱۴ اسفند ماه علاقه مندان به شرکت در نذرهای فرهنگی می توانند ضمن حضور در متروی چهار راه ولی عصر و دریافت رساله حقوق امام سجاد(ع) علاوه بر آشنایی با ابعاد مختلف نذر کتاب به عنوان یک نذر فرهنگی ، با خرید تعدادی دیگر از این کتاب و اهدای آن به دیگران در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

علاقه مندان جهت شرکت در برنامه های فوق میتوانند طی تاریخ اعلام شده به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه و یابا تلفن ۳۳۳۰۲۵۸۹تماس حاصل نمایند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین