عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۷
همزمان با سالروز ميلاد حضرت زينب كبري(س)، همايش زلال معرفت با حضور دانش‌آموزان زائر عتبات عاليات در كربلاي معلي برگزار شد.
عقیق: همزمان با سالروز ميلاد حضرت زينب كبري(س)، همايش زلال معرفت با حضور دانش‌آموزان زائر عتبات عاليات از استان‌هاي چهارمحال و بختياري، آذربايجان‌غربي و زنجان در كربلاي معلي برگزار شد.

حجت الاسلام قائمي، كارشناس مسؤول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در اين مراسم با ارايه برنامه روايتگري عاشورا، دانش آموزان اين استان را با ابعاد مختلف واقعه عاشورا و اهداف نهضت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) آشنا كرد.

بنابر اين گزارش، در ادامه اين برنامه مدح و ستايش مناقب و فضائل حضرت زينب كبري با اجراي سرود و دكلمه دانش‌آموزان اجرا شد، همچنين از سركار خانم هاشمي پرستار نمونه و رزمنده دوران دفاع مقدس و مربي عتبات دانش آموزي به مناسبت روز پرستار از سوي بعثه مقام معظم رهبري و دانش آموزان زائر تجليل به عمل آمد.

گفتني است، اين مراسم از سوي دفتر بعثه مقام معظم رهبري در كربلا و سازمان دانش آموزي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد و در ژايان با اهداي هدايايي از برندگان مسابقه فرهنگي و دانش‌آموزاني كه نامشان زينب بود، از سوي بعثه رهبري تجليل شد.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین