عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

عقیق: حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که روز دوشنبه برای بازدید از «چهارمین نمایشگاه نقاشی چند نسل هنرمندان معاصر ایران» به نگارخانه لاله رفته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی از تصمیم وی برای حضور در انتخابات مجلس دهم است، اظهار داشت: ظاهراً این شنیده‌ها در ادوار مختلف تکرار می‌شود.

وی افزود: در سال‌های قبل نیز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر این قبیل گمانه‌زنی‌ها و اخبار مطرح شد. امروز به سادگی می‌توان در خصوص میزان صحت و اعتبار آن شنیده‌ها قضاوت کرد؛ می‌دانید که علی‌رغم نتایج نظرسنجی‌ها و دعوت برخی بزرگان و نخبگان سیاسی از اینجانب، در تمامی آن سال‌ها تا امروز، در هیچ انتخاباتی ثبت نام نکرده‌ام.

مرادی تاکید کرد: امروز هم صراحتاً به شما عرض می‌کنم که قطعاً برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام نخواهم کرد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارتباطیم با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در دانشگاه، منبر و فضای مجازی، هیچ وقت پایه و هدف انتخاباتی نداشته است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین تکلیف و رسالت خودم را عمل به وظایف ذاتی خود به عنوان یک روحانی می‌دانم، گفت: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی رغم تمام سختی‌ها، مادامی که با رسالت، اهداف و هویتم در تعارض نباشد با قدرت می‌مانم و کار می‌کنم.

مرادی ابراز امیدواری کرد انتخابات سال آتی مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم به بهترین شکل برگزار شود و بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
0
4
خدا اقای مرادی را حفظ کند
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین