عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
مدیر داخلی انتشارات بنیاد حضرت مهدی موعود(ع)، گفت: "انسان شناسی و مهدویت" نوشته حجت الاسلام محمد رضایی به بازخوانی مهدویت شیعی از رهیافت انسان شناسی فطری می پردازد.
عقیق:مسعود احمدیان در گفت و گویی بااشاره به انتشار کتاب "انسان شناسی و مهدویت" گفت: این کتاب نوشته حجت الاسلام محمد رضایی توسط انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) منتشر شد.

وی با بیان اینکه این کتاب به بازخوانی و تبیین مهدویت شیعی از رهیافت انسان شناسی فطری می پردازد، خاطرنشان کرد: این کتاب در 264 صفحه و با قیمت ۱۱ هزار تومان روانه بازار نشر شد.

مدیر داخلی انتشارات بنیاد مهدویت، تصریح کرد: در این اثر مکتب شیعه به دانش انسان شناسی پرداخته و ضمن آشنایی با خود انسانی هر فرد به عنوان انسان کمال جو و امام دوازدهم به عنوان انسان کامل زمانی در جستجوی سبکی جامع و کامل برای زندگی است.

احمدیان با اشاره به قسمتی از متن کتاب، اظهارداشت: در بخشی از این کتاب آمده است؛ اهمیت بحث انسان شناسی در موضوع مطالعاتی سبک زندگی شیعی / مهدوی زمانی مضاعف می شود که بدانیم همان گونه کلمه "زندگی " بازگرفته از کلمه " زنده " است و اشاره به شیوه گذران عمر انسان دارد " مهدویت هم مصدر کلمه " مهدی " است.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین