عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه؛
مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله محمد فاضل لنکرانی، سوم فروردین‌ماه 94 مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با سراسر کشور و برخی کشورهای اسلامی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
عقیق: حجت الاسلام سید جواد نور موسوی مسؤول ستاد سالگرد آیت الله محمد فاضل لنکرانی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری از برگزاری مراسم یادبود این مرجع فقید تقلید در داخل و خارج از کشور خبر داد.
 
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن ولایت فقیه خاطر نشان کرد: افراد در گذشته تلاش می کردند که وجود ولایت فقیه را کمرنگ و احتیاج جامعه را به حضور ولی فقیه انکار و خود را نماینده امام زمان(ع) معرفی کنند ولی باید بدانیم دوام انقلاب و حفظ ارزش های انقلاب با وجود ولی فقیه محقق می شود.
 
حجت الاسلام نور موسوی وجود رهبر انقلاب را به خورشیدی تشبیه کرد که در دنیا می‌درخشد و وجود رهبری را نعمت جامعه دانست و ابراز داشت: وجود رهبر انقلاب راهنمای حرکت در راه اسلام است و مانند نوری در دنیا است و اگر از ولایت فقیه اطاعت کنیم می توانیم در راه اسلام، امام راحل و شهدا بمانیم و آرمان های اسلام و انقلاب را حفظ کنیم.
 
مسؤول ستاد سالگرد آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت فاطمه(س) یادآور شد: با نزدیک شدن ایام فاطمیه(س) فضای کشور رنگ و بوی حضرت فاطمه(س) را گرفته است و این فضای فاطمی کشور را بیمه می کند بنابراین باید از این فضای معنوی برای استحکام اسلام و انقلاب استفاده کرد.
 
حجت الاسلام نور موسوی با توجه به آثار علمی حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، ایشان را افتخار دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: با وجود بیش از 113اثر علمی حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، علمای اسلام ایشان را از مفاخر و عزت دین می دانند و مدیر شریعت الازهر مصر می گوید آثار علمی آیت الله فاضل لنکرانی در دنیا اعجاز کرده و نشان از گنجینه بزرگ علمی مرجعیت شیعه است.
 
وی به برگزاری هشتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، احیاگر فاطمیه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ارادت ایشان به حضرت زهرا(س)، مراسم سالگرد حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، دوشنبه 3 فروردین 94 مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه(س) همزمان در سراسر کشور و خارج از کشور و همچنین در مسجد اعظم قم با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی برگزار می شود.
 
وی همچنین از برگزاری مراسم یادبود حضرت آیت الله فاضل لنکرانی توسط علاقه مندان ایشان در کشور های مختلف خبرداد و ابراز داشت: با همکاری علاقه مندان، روز جمعه 7 فروردین 94 مراسم یادبود حضرت آیت الله فاضل لنکرانی در ایران، روسیه، پاکستان، افغانستان، بحرین،‌ عربستان، هندوستان، اندونزی و مالزی برگزار می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین