عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
ويژه‌برنامه «عطر صلوات» كاری از گروه معارف راديو قرآن، دوشنبه شب از شبكه راديويی قرآن پخش خواهد شد.

عقیق: ويژه‌برنامه «عطر صلوات» كاری از گروه معارف راديو قرآن، دوشنبه شب از ساعت 20:05 همزمان با شب ميلاد پيامبر اكرم(ص) و ميلاد امام جعفر(ع) از شبكه راديويی قرآن پخش خواهد شد.

 

براساس اين گزارش، اين ويژه‌برنامه كه رويكردی كارشناس‌محورانه دارد با حضور حجت‌الاسلام محمد شيخ‌الاسلامی پخش خواهد شد و كارشناس حاضر در برنامه ضمن بيان فضيلت صلوات به تبيين و بيان نكات مفهومی آيات 2سوره محمد و آیه 56 و 125سوره احزاب می‌پردازد.

همچنين، در اين ويژه‌برنامه رادیويی، استاد احمد ابوالقاسمی نيز حضور داشته و به تلاوت آيات ذکر شده در بخش کارشناسی برنامه خواهد پرداخت .

اجرای همخوانی "صلوات" و "میلاد نبی" از گروه تواشيح طه‌نبی در استوديو پخش راديو قرآن با محوریت ويژه صلوات «عيدانه» اين ويژه‌برنامه به شنوندگان خواهد بود.

پخش گزارش مردمی و ختم جمعی صلوات از ديگر آيتم‌های در نظر گرفته شده برای ويژه‌برنامه «عطر صلوات» است ؛ كه علاقمندان می توانند دوشنبه 9 بهمن ماه "عطر صلوات" را به سردبيری مونا توسلی، تهيه‌كنندگی محبوبه كلانتر و گويندگی رضا خضرايی ساعت 20:05 به مدت 55 دقیقه برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن بشنوند.

منبع:ابنا

211005

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین