عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
شركت كنندگان پيش ثبت نام‌هاي اين دوره عتبات كه از روز ۱۸ تا ۲۷ بهمن ماه براي اعزام به عتبات اقدام كرده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به سامان atabat.haj.ir از نتايج قرعه كشي مطلع و بر اساس اولويت‌هاي مربوطه نسبت به قطعي نمودن ثبت نام در زمان تعيين شده اقدام نمايند.
عقیق:سازمان حج و زيارت طي اطلاعيه اي اعلام كرد: شركت كنندگان پيش ثبت نام‌هاي اين دوره عتبات كه از روز ۱۸ تا ۲۷ بهمن ماه براي اعزام به عتبات اقدام كرده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به سامانهatabat.haj.irاز نتايج قرعه كشي مطلع و بر اساس اولويت‌هاي مربوطه نسبت به قطعي نمودن ثبت نام در زمان تعيين شده اقدام نمايند.

بر اساس اين اطلاعيه دارندگان اولويت‌هاي (۱ و ۲) از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه چهارم اسفندماه، اولويت‌هاي (۳ و ۴) از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه چهارم اسفندماه همچنين دارندگان اولويت‌هاي (۵ و ۶) از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه چهارم اسفند و اولويت (۷) از ساعت ۱۴ بعدازظهر روز دوشنبه چهارم اسفندماه مي‌توانند با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات، نسبت به انتخاب كاروان و قطعي نمودن ثبت نام خود اقدام نمايند.

همچنين دارندگان اولويت ۸ (ذخيره) نيز از ساعت ۱۰:۳۰ روز پنجشنبه ۷ اسفندماه با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات مي‌توانند از وضعيت پذيرش خود مطلع شوند.

اعزام كاروان‌هاي اين دوره عتبات از ۲۱ اسفندماه آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ماه سال آينده ادامه خواهد داشت كه ايام عيد نوروز نيز جزء اين دوره از اعزام‌ها خواهد بود.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین