عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
كتاب «كتابشناسي تحريف ناپذيري قرآن» از سوي انتشارات آستان قدس رضوي روانه بازار نشر شد.
عقیق:به نقل از به نشر، كتاب «كتاب‌شناسي تحريف ناپذيري قرآن» به عنوان يك پژوهش جامع در راستاي حراست از حريم كتاب آسماني و روشنگر راه سعادت نوع بشر از سوي انتشارات آستان قدس رضوي براي نخستين بار روانه بازار نشر شد.

قرآن كريم به عنوان آخرين پيام الهي، دربردارنده معارف بي‌همتا در راستاي سعادت و كمال آدميان است اما از ديرباز توسط دشمنان اسلام به هر وسيله ممكن براي هتك حريم مقدس آن، مورد هدف قرار گرفته است.

يكي از اين راه‌ها كه از جانب دشمنان زيرك، دوستان فريب خورده و گروهي نيز به نام وهابيت كه در صدد تهمت به فرهنگ تشيع هستند، بسيار مورد استفاده قرار گرفته، القاي شبه تحريف اين كتاب الهي است.

در همين راستا انتشارات آستان قدس رضوي براي نخستين بار كتاب «كتاب‌شناسي تحريف ناپذيري قرآن» را با هدف دفاع از قرآن و حراست از حريم مقدس آن به وسيله پژوهش جامع و همچنين شناسايي و معرفي منابع و مآخذي كه در اين راستا تديون شده است چاپ و منتشر كرد.

اين كتاب كه توسط دكتر محمد مولوي، عضو هيئت علمي دانشگاه بين المللي امام خميني رحمة الله عليه با قطع رقعي و در ۲۹۵ صفحه نوشته شده شامل دو بخش كليات از جمله تحريف در لغت و اصلاح، دلايل تحريف ناپذيري قرآن، دلايل قائلان به تحريف قرآن، نقد و بررسي روايات تحريف قرآن در مآخذ اهل سنت و پاسخي به تمام روايات تحريف نما و بخش دوم شامل معرفي برخي كتاب‌هاي مستقل درباره تحريف ناپذيري قرآن، معرفي كتاب‌هاي غير مستقل و همچنين معرفي پايان نامه‌ها و مقاله‌ها است.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین