عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۳
مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: حلقه های معرفت در مسجد مقدس جمکران در قالب نشست های صمیمی و با حضور پرشور مردم و جوانان برگزار می شود.
عقیق: حجت السلام عباس ابراهیمی، مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: در این مسجد برنامه های فرهنگی متنوعی اجرا می شود و از درخشان ترین آن ها تشکیل حلقه های معرفت در قالب نشست های صمیمی است که با استقبال پرشور مردم مواجه می شود.

وی افزود: این حلقه ها در قالب نشست های صمیمی با حضور استادان و کارشناسان با تجربه و آموزش دیده تشکیل می شود که در آن استاد در حدود 20 دقیقه درباره موضوعی خاص صحبت می کند و سپس با ایجاد فضایی صمیمی و با آرامش به تمامی پرسش های مطرح شده، پاسخ می گوید.

مدیر آموزش و تربیت درخصوص موضوعات این نشست ها، توضیح داد: در این حلقات از استادان با تجربه استفاده می شود و موضوعاتی مانند سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی منتظران، اهل بیت(ع)، قرآن و عترت، عاشورا و اربعین با رویکرد اصلی مسجد یعنی عبودیت و مهدویت مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

حجت السلام ابراهیمی با اشاره به زمان تشکیل این حلقه ها، گفت: حلقه های معرفت در شب های سه شنبه و پنجشنبه و مناسبت ها و ایام تعطیل بعد از نماز مغرب تا آخر شب برگزار می شود. تا مردم بتوانند در این زمان هم به عبادات خود برسند و هم در این حلقه ها شرکت کرده و بهرمند شوند.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، وی خاطرنشان کرد: حلقه های معرفت در نقاط مختلف مسجد و شبستان ها تشکیل می شود تا زائران به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند و بتوانند مباحث را دنبال کنند تا درجات تعالی عبودیت را طی کرده و با آگاهی به مباحث مهدوی، از منتظران واقعی حضرت صاحب الزمان(عج) باشند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین