عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
حاج محسن طاهری خبر داد؛
خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل خانه مداحان اهل‌بیت گفت: حضور فیزیکی شخصیت‌ها و افراد مختلف می‌تواند دل‌ها را به هم نزدیک کند و اگر مسائلی هم باشد در آنجا حتما بررسی و در موردش برنامه‌ریزی می‌شود.
عقیق: محسن طاهری، مدیرعامل خانه مداحان اهل‌بیت در گفت‌و‌گویی خبر از برگزاری همایشی با عنوان «همایش مداحان برگزیده جوان» در مشهد مقدس از تاریخ 28‌ام بهمن تا اول اسفند سال جاری را داد و گفت: می‌شود گفت که این یک همایش کشوری است چرا که از اغلب استان‌ها در این همایش حضور دارند و برگزار کننده این همایش سازمان بسیج مداحان و هیئت رزمندگان اسلام است.

طاهری ادامه داد: در این همایش برای حاضرین برنامه‌های تدارک دیده شد است که یکی از آنها استفاده و بهره‌مندی از سخنرانی‌ برخی از چهره‌های محبوب و اثرگذار جوانان است.

مدیرعامل خانه مداحان اهل‌بیت با اشاره به اینکه برخی مواقع بین مداحان جوان اختلافاتی پیش می‌آید، گفت: شاید بتوان گفت این همایش به عنوان اولین جلسه‌ای است که این دوستان کنار هم جمع می‌شوند تا اگر مسائل و مشکلاتی دارند بازگو شود و به چالش کشیده شود و نهایتا بتوان از آن استفاده بهینه کرد. نظر ما آن است، پنچ مرکزی که اکنون در کشور ما به نام‌های خانه مداحان، کانون مداحان و شعرای آیینی، بنیاد دعبل، هیئت رزمندگان و بسیج مداحان مطرح هستند این مسائل را بدانند و مداحان هم بدانند که برخی هستند که برنامه‌ها را رصد می‌کنند.

طاهری در پایان گفت: حضور فیزیکی شخصیت‌ها و افراد مختلف می‌تواند دل‌ها را به هم نزدیک کند و اگر مسائلی هم باشد در آنجا حتما بررسی و در موردش برنامه‌ریزی می‌شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین