عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۶۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
مدیر شبکه سه سیما خبرداد:
مدیر شبکه سه سیما در بازدید از مسجد مقدس جمکران گفت: ما به دنبال تولیدات با رویکرد مهدوی هستیم. به همین جهت مراسم های مسجد جمکران را از شبکه سه سیما پخش می کنیم.
عقیق:به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، غلامرضا میرحسینی در بازدید از اتاق فرمان صداوسیما مستقر در مسجد مقدس جمکران و دیدار با حجت الاسلام هاشمی ‏زاده، مدیر روابط عمومی مسجد جمکران گفت: در دوره جدید مدیریت سازمان صداوسیما بر تولید برنامه ها با رویکردهای مذهبی و به خصوص مهدوی تأکید ویژه وجود دارد، در این راستا بیش از پیش از برکات این پایگاه نورانی و پربرکت استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه زمان بندی پخش برنامه های مهدوی در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: پخش نمازهای جماعت از اولویت های مهم شبکه سه است و برای این کار نیازمند همکاری بخش های مختلف مسجد مقدس جمکران به خصوص روابط عمومی و فرهنگی هستیم.

میرحسینی افزود: برگزاری باشکوه مراسم معنوی دعای توسل و ندبه در مسجد مقدس جمکران بسیار دلنشین و از ارزش معنوی خاصی برخوردار است و وظیفه خود می دانیم که این مراسم را به سراسر ایران منعکس کنیم.

مدیر شبکه سه سیما امکانات مسجد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اتاق فرمان(رژی) مسجد مقدس جمکران دارای امکانات بسیار خوبی است و یکی از مزیت های مهم این مکان مقدس در بعد سخت افزار است.

حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی ‌زاده، مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد جمکران در ادامه این نشست اظهارداشت: مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه عظیم تشییع شناخته می شود که باید رکن اساسی گسترش فرهنگ انتظار در کشور باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه رسانه ها و شبکه های سراسری برای تولید برنامه تلویزیونی و پوشش مراسم مسجد مقدس جمکران اقبال دارند و تولیت و مجموعه مدیریتی این مکان مقدس نیز تمام شرایط را برای فعالیت های رسانه ای آماده و مهیا ساخته اند.

حجت الاسلام هاشمی زاده با بیان اینکه تغییرات گسترده ای در بخش های عمرانی، فرهنگی و رسانه ای ایجاد شده است، تأکیدکرد: برای پوشش و اطلاع رسانی مراسم و برنامه ها در راستای ترویج مهدویت و ایجاد بستر مناسب در مسجد برای خیل عظیم عاشقان و دلدادگان حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، تغییرات گسترده  و فعالیت های زیادی در حال انجام است تا شرایط از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یابد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: گرچه فضا و امکانات برای پخش نماز جماعت از مسجد مقدس جمکران به لحاظ فیزیکی کمی دشوار است اما با ایجاد تمهیدات لازم این ظرفیت نیز به زودی مهیا می شود.

وی با اشاره به اولویت های روابط عمومی در ایجاد و گسترش فرهنگ مهدوی خاطرنشان کرد: باید بازتاب اخبار و تولید برنامه های فرهنگی و مهدوی نه تنها ملی بلکه جهانی و فرهنگ انتظار موعود عالم گیر شود.

حجت الاسلام هاشمی زاده ضمن تشکر از حضور مدیر شبکه سیما در مسجد مقدس جمکران این دیدار را زمینه ساز تعاملات و هماهنگی بیشتر بین این مکان مقدس و شبکه ۳ دانست و افزود: شور عشق و دلدادگی منتظران مهدی موعود(ارواحنا فداه) باید به سراسر جهان منعکس و فرهنگ انتظاری که در درل مردم زنده است، هر روز بیشتر تکثیر شود تا با اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای صحیح بر تعداد منتظران موعود در سراسر عالم بیفراییم.

 

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
0
0
خدارو شکر .بلاخره عاشقان امام زمان از سرتاسر ایران عزیز و کل دنیا که حسرت زیارت ونماز در این مسجد بر دلشان مانده بود میتوانند بهره ببرند . اما آقایان صدا وصیما تا حالا چکار میکردند تمام مسابقات فوتبال دسته چارم وپنجم اروپارو بطور زنده نشان میدادند ومیخریدند اما دعای توسل مسجد جمکران را پخش نمیکردند .انشاالله به این مدیریت جدید خداوند این توفیق را بدهد که بتوانند حلقه وصلی بین مهدویت ودلهای عاشق امام زمان عج باشند
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین