عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
مجید مجيدی از تمام امكانات و قابليتهاي اين مديا استفاده درست نموده اند و در مورد تمام جزئيات فيلم دقت شده است و به قطع يقين ميتوان گفت اين فيلم با هيچ اثري در سينماي ايران در جنبه هاي گوناگون قابل مقايسه نيست...
عقیق: پنجشنبه 23 بهمن 1393 و در روز پایانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به کارگردانی «مجید مجیدی» در حضور عوامل اصلی این فیلم برای جمعی از اصحاب رسانه و سینماگران به نمایش درآمد.
 
یادداشت زیر را «آقای سید محمود رضوی» تهیه کننده سینما و تلویزیون که تهیه آثاری همچون فیلم های سینمایی دهلیز، درباره الی و معراجی ها و سریال موفق پرده نشین را در کارنامه دارد، درباره این پروژه بزرگ سینمایی قلمی کرده است.
 
تماشای فيلم محمد رسول الله(ص) خلق هنری «آقای مجيدی»، از شب گذشته حلاوت و شيرينی وصف ناپذيری در وجودم بر جای گذاشته است.
 
خدا عنايتی به اين گروه عظيم كرده و قسمتي از رسالت تبليغ دين مبين اسلام و پيامبر اعظم(ص) را بر دوش آنها قرار داده و به لطف خدای منان به خوبی اين مهم به نتيجه رسيده است.

غبطه بر عوامل! / یادداشت یک تهیه کننده بر فیلم
 
برای من اين فيلم تكمله ای بود بر نامه اخير مقام معظم رهبری به جوانان آمريكا و اروپا و وجه بصری اين نامه را كامل نمود و ان شاء الله با نمايش اين اثر جهانيان، "رحمة للعالمين" را بيشتر و بهتر درك می نمايند.
 
زبان فيلم، زبانی جهانی و با نگاهي درست به اعتقادات ديگر اديان بود كه قطعا از اين جنبه اثرات خوبی را در پيروان اديان الهي خواهد داشت.
 
در جنبه های هنری، آقای مجيدی از تمام امكانات و قابليت های اين مديا استفاده درست نموده اند و در مورد تمام جزئيات فيلم دقت شده است و به قطع يقين می توان گفت اين فيلم با هيچ اثری در سينمای ايران در جنبه های گوناگون قابل مقايسه نيست.
 
غبطه خوردم بر تمام كساني كه در ساخت اين اثر عظيم حتي به اندازه "مثقال ذره" دخيل بوده اند كه خير آنها را كريم به بهترين نحو جبران خواهد نمود.
 
اما نگران تفاسير و نقدهای جزئی هستم كه معمولاً بعد از ديدن اين آثار در رسانه ها شكل مي گیرد كه اكثرا از سر سليقه و نگاههای سطحی است كه اميدوارم دوستان نفسانيات خود را كنار بگذارند و كليت اين فيلم و اثری كه در جهان خواهد گذاشت را ببينند و از اظهار نظرهای بی جا خودداری كنند، ان شاء الله.
 
در پايان بايد گفت كه اين عزيزان جهاد كرده اند و كار بس عظيم را به انجام رسانده اند و در پيشگاه حضرت احديت تفاوت است بين امثال بنده كه با آسودگي فيلم می سازيم و اين عزيزان كه كاری جهادگونه را به نتيجه رسانده اند و خدا نيز بشارت داده است كه:
 
فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا
جهادکنندگان را بر آنها که از جهاد سر می تابند به مزدی بزرگ برتری نهاده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین