عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
محمد محمودی نورآبادی از نگارش رمان «عشق وحشی» برای گروه سنی بزرگسالان خبر داد.
عقیق: محمد محمودی نورآبادی، نویسنده درباره تازه‌ترین اثر در دست نگارش خود، بیان داشت: اکنون در حال نگارش رمانی با رویکرد حضرت زهرا (س) برای گروه سنی بزرگسال هستم.

وی معتقد است، طرح و شخصیت‌های این رمان، دو زوج امروزی با حال و نگاه امروزی است که بنا داریم زندگی حضرت زهرا را در مقابل چشم و دل این دو شخصیت قرار دهیم.

 محمودی نورآبادی ادامه داد: با نگارش این رمان تلاش دام تا حضرت زهرا (س) و زندگی ایشان را به جامعه امروز و به آنهایی که در واقع جوان‌ هستند و با مشکلات، معضلات و ناهنجاری‌ها سر به گریبان بوده و دست و پنجه نرم می‌کنند، معرفی و نشان دهم چراکه معتقدم شاید نتوان همانند ائمه (ع) زندگی کرد اما می‌توان زندگی آنها را سرلوحه زندگی خود دانست.

به گفته وی، عنوان این رمان را «عشق وحشی»، نامگذاری کرده است،‌همچنین در این کتاب یک زندگی آشفته‌ای را در ابتدای رمان می‌بینیم که در پایان شاهد آن خواهیم بود حضرت زهرا (س) این آشفتگی را التیام بخشیده و نجات می‌دهد و در نهایت زندگی این دو زوج از ظلمت و تاریکی به نور می‌رسد.

محمودی نورآبادی با اشاره به این مطلب که برای چاپ و انتشار رمان «عشق وحشی» تاکنون با هیچ ناشری صحبت نکرده است، افزود: نگارش این رمان تا دو ماه دیگر به اتمام خواهد رسید..

بر اساس این گزارش، محمد محمودی نورآبادی متولد 1349 روستای مهرنجان استان فارس است که تاکنون هفده اثر با عناوینی همچون «سرریزون»، «ُرنج»، «شام برفی»، «کمانی برای آرش»، «کاش چشم‌هایش دروغ گفته باشد»، «نبرد هسجان»، «اورامان»، «آخرین ایل‌خانی» به چاپ رسانده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین