عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۳۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
نماينده بعثه رهبري در عراق:
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني گفت: حضور گسترده آحاد جامعه در اين جشن بزرگ ملي نشان از ولايت‌‎مداري و بصيرت ملت و همچنين پويايي انديشه‌هاي امام خميني و ولايت‌مداري داشت.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جلسه روحانيان و مداحان كاروان‌هاي عتبات عاليات در كربلا اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن پيام مهمي براي دشمنان نظام اسلامي داشت.

وي با بيان اين‌كه حضور گسترده آحاد جامعه در اين جشن بزرگ ملي نشان از ولايت‌‎مداري و بصيرت ملت و همچنين پويايي انديشه‌هاي امام خميني و ولايت‌مداري داشت، گفت: ملت ايران بدون هيچ توقعي در صحنه حاضر شدند تا اعلام كنند پايبند به انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام و شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني با تأكيد بر اين‌كه مسؤولان بايد قدر اين ملت را بدانند، افزود: اين حضور گسترده پس از ۳۶ سال از پيروزي انقلاب نشان از عمق علاقه ملت نسبت به نظام و ولايت است، امروز دشمنان نظام اسلامي ايران بيش از هر زمان مايوس و خجالت‌زده شدند.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در بخش ديگري از سخنان خود به تبيين بايدها و نبايدهاي تبليغ معارف اسلامي پرداخت و خواستار تلاش مداحان و روحانيان در راستاي تحكيم و تعميق پيوند فرهنگي و ديني ميان دو ملت ايران و عراق شد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین