عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۴۷۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن‌ به تشریح برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری پرداخت.
عقیق:«یوسف افراش» معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اظهار داشت: امسال قرار بود در مسیر راهپیمایی 22 بهمن‌ماه غرفه قرآنیان تشکیل شود اما با توجه به اینکه فعالیت‌های شبکه قرآن و رادیو قرآن با یکدیگر متفاوت است برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر در دو غرفه اجرا می‌شود.

محل تجمع جامعه قرآنی در راهپیمایی 22 بهمن

وی با بیان اینکه محل تجمع جامعه قرآنی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه در غرفه‌های رادیو و شبکه قرآن خواهد بود، گفت: هر کدام از این شبکه‌ها برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌اند که در بین برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر به صورت زنده تقدیم شنوندگان و بینندگان خواهد شد.

افراش با اشاره به اینکه برنامه‌های شبکه قرآن از ساعت 9 صبح به صورت زنده از رسانه ملی پخش می‌شود، افزود: تلاوت آیاتی از قرآن کریم با صدای «حمیدرضا احمدی‌وفا» آغازگر برنامه‌های شبکه قرآن در روز 22 بهمن‌ماه سال جاری است که پس از آن این شبکه برنامه های خود را بر روی آنتن می‌برد و در ادامه «بهرام محمدی‌نیا» و «محمدحسین محمدزاده» به عنوان مدیران رسانه‌های قرآنی توضیحاتی درباره اهمیت برنامه‌های قرآنی ارائه خواهند داد.

ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر

وی خاطر نشان کرد: «مهدی قره‌‌شیخلو» رئیس سازمان دارالقرآن و مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نیز در غرفه‌های رادیو و شبکه قرآن به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته و خاطراتی از فعالیت‌های قرآنی قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

افراش بیان خاطراتی از فعالیت‌های قرآنی استاد «محمدرضا صلح‌جو» و «علی‌اکبر حنیفی» را از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر در غرفه شبکه قرآن عنوان کرد و گفت: برنامه‌های شبکه قرآن در روز راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تا ساعت 12 ادامه دارد و گروه تواشیح «فجر» نیز در این روز باشکوه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

اجرای برنامه توسط کوچک‌ترین بانوی پرافتخار ایرانی

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر در غرفه رادیو قرآن نیز اظهار داشت: برنامه‌های رادیو قرآن در راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 9:30 تا 11 به صورت زنده بر روی آنتن این شبکه رادیویی قرار می‌گیرد که در ابتدا «حمیدرضا احمدی‌وفا» آیاتی از قرآن کریم را تلاوت می‌کند و پس از اجرای برنامه‌های مختلفی که رادیو قرآن تدارک دیده است «حنانه خلفی» حافظ خردسال قرآن کریم محفوظات خود را ارائه می‌دهد؛ «مهدی قره‌شیخلو» مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر در رادیو قرآن نیز فعالیت‌های مختلف این کمیته را تشریح می‌کند.

افراش از تمامی فعالان و اعضای جامعه قرآنی خواست تا با حضور در غرفه قرآنیان مستقر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه بار دیگر حماسه‌ای باشکوه رقم بزنند.

به گزارش فارس غرفه قرآنیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در 2 غرفه شبکه قرآن و رادیو قرآن مستقر در خیابان انقلاب ضلع شمال غرب و جنوب غرب خیابان نواب در 22 بهمن‌ماه پذیرای حضور جامعه قرآنی است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین